خبرگزاری کار ایران

در سال جاری محقق خواهد شد؛

تخصیص 840 میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح هادی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۱۵۵

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز از تخصیص 840 میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح هادی در سال 1402 خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، امین کتابی نژادیان با اشاره به اینکه افق ۱۰ ساله بسیاری از طرح‌های هادی به پایان رسیده و موقعیت زمان بازنگری هافر رسید گفت: در حال حاضر درصد برخورداری روستاهای استان از طرح تهیه طرح هادی ۹۹ درصد است که برنامه‌ریزی لازم جهت افزایش اعتبار روستاهایی که افق ۱۰ ساله آنها به پایان رسیده نیز در دست اقدام است.

وی افزود: بازنگری طرح هادی ۱۸۵ روستا تاکنون انجام گرفته و در سال جاری نیز بازنگری ۲۷ روستای دیگر در دست تهیه است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان تصریح کرد: بازنگری طرح های هادی با حضور دستگاه‌های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، فرمانداران، بخشداران، نمایندگان استانداری و نمایندگان بنیاد مسکن صورت می‌گیرد و در جلسات کمیته‌های تصویب از سایر دستگاه‌های ذیربط مانند منابع طبیعی و محیط زیست نیز دعوت می‌شود.

کتابی نژادیان اضافه کرد: در زمینه اجرای طرح هادی عملیات هایی اجرایی مانند سنگفرش، آسفالت، فضای سبز و پیاده روسازی صورت می گیرد که در همین راستا درصد برخورداری روستاهای استان از اجرای طرح‌های هادی ۸۴ درصد است که تحت ۶۱۹ پروژه در ۲۱۱ روستا به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری نیز  840 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی در نظر گرفته شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن البرز در ادامه با توجه به اعتبارات قیر رایگان نیز گفت: بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان از اعتبارات غیر رایگان جهت اجرا در روستاهای استان برای بنیاد مسکن تخصیص داده شد که با اولویت روستاهای کم برخوردار و دارای مشارکت، اجرای عملیات آن در دست اقدام است.

وی در پایان به صدور اسناد روستایی به عنوان یکی دیگر از فعالیت‌های معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: تاکنون بالغ بر 26 هزار 500 جعل اسناد رسمی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان صادر گردیده و در سال جدید نیز صدور حدود 2 هزار جلد سند رسمی دیگر نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز