خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام:

در صدد ایجاد زمینه‌های توسعه خدمات فرودگاهی در بخش مسافری فرودگاه پیام هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۴۵

برنامه‌های فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام با ۳ محور بهره گیری از ظرفیت‌های فرودگاهی، منطقه ویژه اقتصادی و احداثشهرICT در حال تهیه و تدوین است.

ایلنا: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام از تهیه پنل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام ظرف مدت زمان ۳ ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد علی مختاری در جریان بازدید استاندار البرز سیدطاهر طاهری به همراه سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری از مجموعه فرودگاه پیام در دیداری مشترک برنامه‌ها و راهبردهای سازمانی این منطقه را تشریح کرد و گفت: برنامه‌های فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام با ۳ محور بهره گیری از ظرفیت‌های فرودگاهی، منطقه ویژه اقتصادی و احداثشهرICT در حال تهیه و تدوین است.

وی افزود: با نگاهی توسعه محور در صدد ایجاد زمینه‌های توسعه خدمات فرودگاهی در بخش مسافری نیز هستیم.

مختاری از انتخاب مشاور جهت احداثشهر ICT نیز خبر داد و گفت: با انتخاب مشاور پروژه ظرف مدت ۳ ماه در کنار اجرای طرح احداثICT به صورت همزمان برنامه و پنل منطقه پیام نیز تهیه خواهد شد.

وی افزود: در این طرح از تمامی ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال و توسعه استان استفاده می‌شود.

تشریح موقعیت فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام، دسترسی به راه آهن، شرایط اقلیمی فرودگاه، وجود زمینه‌های ترانزیت کالا با وجود گمرک، برگزاری دوره‌های آموزش خلبانی از جمله محورهای این دیدار مشترک به شمار می‌رفت و ضرورت اجرای طرح‌هایی نیز با هدف ایجاد پایانه صادراتی، استفاده از فرودگاه در بخش مسافر بری، احداثآشیانه‌ها و.. از جمله پیشنهادات ارائه شده بود.

استاندار البرز نیز در جریان این دیدار بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های این منطقه در بخش فرودگاهی ترانزینی و اقتصادی به منظور توسعه استان تأکید کرد.

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز نیز در بخشی از این دیدار برند سازی فرودگاه پیام و استفاده از موقعیت این مرکز در بحثپدافند غیرعامل را مورد اشاره قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز