خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح احسان سلامت توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۶۴۳

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان البرز و غرب استان تهران از اجرای طرح احسان سلامت توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدمهدی پورسلیمانی در جمع خبرنگاران و با توجه به افزایش ابتلای هموطنان به بیماری کرونا و نیاز مراکز بهداشتی به تجهیزات پزشکی از اجرای طرح احسان سلامت توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کشور خبر داد.

وی افزود : حسب دستور ریاست ستاد، مقرر شد تعداد ۵۰۰ کپسول اکسیژن،  ۱۵۰ دستگاه بای پپ و ۱۷ دستگاه ونتیلاتور به مراکز علوم پزشکی در استانهایی که شرایط حادتری در حوزه کرونا دارند، تحویل گردد که از این تعداد ۶۵ دستگاه کپسول اکسیژن، ۱۹ دستگاه بای پپ و ۵ دستگاه ونتیلاتور از سوی اداره کل ستاد  در استان البرز و غرب استان تهران به مراکز علوم پزشکی کرج، شهریار، رباط کریم، شهر قدس و بهارستان اهدا شده است. 

پورسلیمانی ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای کادر ایثارگر درمان اعم از پزشکان، پرستاران، مدیران و سایر کارکنان در تمام مراکز درمانی کشور و ابراز امیدواری برای نابودی این ویروس منحوس، عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همانگونه که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در حوزه تولید ماسک، برگزاری رزمایشهای کمکهای مومنانه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و تولید واکسن اقدام کرده است در این مرحله نیز با اهداء تجهیزات پزشکی در کنار مردم عزیز کشورمان بوده، من بعد نیز کما فی السابق در کنار مردم خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز