خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا عنوان شد:

افزایش ۱۰۵ درصدی قیمت لاستیک در هشت‌ماه/ نرخ‌های جدید از امروز اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۷۲۵

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و فیلتر تهران اظهار کرد: علت افزایش قیمت لاستیک گران شدن مواد اولیه است، قبل از تیر ماه تولیدکنندگان ارز دولتی 4200 تومانی دریافت می‌کردند اما الان همه مواد اولیه خود را با ارز نیمایی و آزاد وارد می‌کنند.

داوود سعادتی‌نژاد در گفت‌وگو با ایلنا در مورد افزایش 50 درصدی قیمت لاستیک اظهار کرد: این افزایش قیمت فقط برای لاستیک‌های سواری و رادیال است و لاستیک‌های سنگین افزایش قیمت نداشتند. با این 50 درصد افزایش، قیمت لاستیک امسال به 105 درصد رسید. 20 درصد اول سال، 35 درصد تیر ماه و 50 درصد هم الان به قیمت لاستیک اضافه شده است.

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و فیلتر تهران تصریح کرد: علت افزایش قیمت لاستیک گران شدن مواد اولیه است. قبل از تیرماه؛ تولیدکنندگان ارز دولتی 4200 تومانی دریافت می‌کردند اما الان همه مواد اولیه خود را با ارز نیمایی و آزاد وارد می‌کنند. ما 9 کارخانه تولید لاستیک و تایر داریم که بر این عقیده بودند که با قیمت‌های قبلی تولید برای‌شان به صرفه نیست و قیمت تمام شده بیشتر از قیمت فروش تمام می‌شود.

وی در ادامه افزود: انجمن تولیدکنندگان افزایش قیمت 50 درصدی را مصوب کرد، به سازمان حمایت داد و آنها هم این افزایش قیمت را تصویب کردند و از امروز، 28 آبان اعمال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز