خبرگزاری کار ایران

اجرایی شدن نظام پیشنهادات در گمرک جمهوری اسلامی ایران

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۷۶۱

دوره آموزشی «کسب مهارت در راهبری سامانه الکترونیکی نظام پیشنهادها» با حضور مدیرکل دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی و همچنین کارشناسان دفاتر ستادی در ساختمان مرکزی گمرک ایران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، حسن علیدوستی، مدیرکل دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی در ابتدای این جلسه گفت: پس از طی مراحل تنظیم و ابلاغ شیوه‌نامه نظام پیشنهادات در مرداد ماه سال‌جاری و راه‌اندازی سامانه مربوط برای کارشناسان دفاتر ستادی، عملاً فرآیند نظام پیشنهادات در گمرکات کشور اجرایی می‌شود. وی افزود: هدف از استقرار نظام پیشنهادات، بهره‌برداری از نظرات خلاقانه و ایده‌های جدید همکاران برای اصلاح و بهبود مراحل و فرآیند انجام امور در گمرکات کشور در راستای ماده 2 آیین اجرایی قانون مدیریت خدمات کشور و تکلیف اصلاح نظام اداری است که با به‌روزرسانی شیوه‌نامه نظام پیشنهادات با ابلاغیه ریاست کل گمرک در چهارم مردادماه سال جاری و طراحی سامانه مربوط امکان‌پذیر خواهد بود. علیدوستی اظهارداشت: نحوه استفاده از سامانه با تعیین نام کاربری و رمز، عبور برای کلیه همکاران متعاقباً از طریق بخشنامه و اتوماسیون ابلاغ خواهد شد. بر پایه این گزارش در این جلسه همچنین پیمانکار سامانه جامع نظام پیشنهادها درخصوص نحوه کار با این سامانه و چگونگی ثبت پیشنهادها به صورت الکترونیکی توضیحاتی داد و اظهارداشت: کارشناسان می‌توانند با وارد کردن کد ملی خود، پیشنهادها یا نظراتشان را در این سامانه ثبت نمایند تا توسط دبیرخانه سامانه مذکور مورد بررسی قرار گیرد.

 به گزارش ایلنا از روابط عمومی گمرک ایران، حسن علیدوستی، مدیرکل دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی در ابتدای این جلسه گفت: پس از طی مراحل تنظیم و ابلاغ شیوه‌نامه نظام پیشنهادات در مرداد ماه سال‌جاری و راه‌اندازی سامانه مربوط برای کارشناسان دفاتر ستادی، عملاً فرآیند نظام پیشنهادات در گمرکات کشور اجرایی می‌شود.

وی افزود: هدف از استقرار نظام پیشنهادات، بهره‌برداری از نظرات خلاقانه و ایده‌های جدید همکاران برای اصلاح و بهبود مراحل و فرآیند انجام امور در گمرکات کشور در راستای ماده 2 آیین اجرایی قانون مدیریت خدمات کشور و تکلیف اصلاح نظام اداری است که با به‌روزرسانی شیوه‌نامه نظام پیشنهادات با ابلاغیه ریاست کل گمرک در چهارم مردادماه سال جاری و طراحی سامانه مربوط امکان‌پذیر خواهد بود.

علیدوستی اظهارداشت: نحوه استفاده از سامانه با تعیین نام کاربری و رمز، عبور برای کلیه همکاران متعاقباً از طریق بخشنامه و اتوماسیون ابلاغ خواهد شد.

بر پایه این گزارش در این جلسه همچنین پیمانکار سامانه جامع نظام پیشنهادها درخصوص نحوه کار با این سامانه و چگونگی ثبت پیشنهادها به صورت الکترونیکی توضیحاتی داد و اظهارداشت: کارشناسان می‌توانند با وارد کردن کد ملی خود، پیشنهادها یا نظراتشان را در این سامانه ثبت نمایند تا توسط دبیرخانه سامانه مذکور مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز