خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت صمت تاکید کرد:

اولویت اول فولاد، بازار داخلی است/ ماسک ارزان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۲۰۱

سرپرست وزارت صمت با اشاره به افزایش قیمت ناگهانی فولاد تصریح کرد: به تمامی واحدها اعلام کردیم که اولویت اول؛ عرضه در داخل کشور و بعد صادرات است

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر سرقینی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با بیان اینکه تولید خودرو و فولاد افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: آنچه مهم است فراوانی کالاهای اساسی و ذخائر استراتژیک است که تاکنون مشکلی نداشتیم و نخواهیم داشت.

وی افزود:‌ در درجه بعدی سلامتی مردم اهمیت دارد که تصمیم گرفتیم ظرف سه هفته آینده تولید ماسک را افزایش دهیم که اثر آن در بازار دیده خواهد شد و ماسک با قیمت ارزان و به فراوانی یافت خواهد شود.

سرپرست وزارت صمت در ادامه با اشاره به افزایش قیمت ناگهانی فولاد تصریح کرد: به تمامی واحدها اعلام کردیم که اولویت اول؛ عرضه در داخل کشور و بعد صادرات است.

وی تاکید کرد:‌ ابتدا باید مواد اولیه مورد نیاز کشور برای توسعه صنایع تامین شود اگر بنا باشد فولاد، صنایع خارج از کشور را رونق دهد هنر نیست.

سرقینی یادآور شد: ابتدا باید نیاز داخل تامین شده و مازاد آن صادر شود.

وی با بیان اینکه وظیفه وزارت صمت این بود که در راستای جهش تولید محورهای اصلی فعالیت خود را تدوین کند خاطرنشان کرد: آمار چهار ماهه نشان می‌دهد که ما نه تنها عقب نماندیم بلکه توانستیم رشد هم داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز