خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

مستاجران متقاضی وام ودیعه فردا به بانک‌ها معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۹۹۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: روند معرفی متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره به ۱۹ بانک و موسسه اعتباری از فردا (بیست و یکم مردادماه) آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، خلیل محبت‌خواه با اشاره به زمان معرفی متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره به بانک‌ها اظهار داشت:‌ متقاضیان واجد شرایط که نسبت به تکمیل اطلاعات وام اجاره مسکن اقدام کرده‌اند، این تکمیل اطلاعات تا بیستم مردادماه ادامه دارد.

وی افزود: در همین راستا از بیست و یکم مردادماه معرفی به بانک مطابق اعلام معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی آغاز می شود، تا متقاضیان نسبت به تکمیل پرونده خود در بانک‌های عامل (۱۷ بانک و ۲ موسسه اعتباری) مطابق با اعلام بانک مرکزی اقدام کنند.

وی گفت: براساس سهمیه‌ای که هر بانک دارد، متقاضی می‌تواند شعبه بانک مورد نظر خود را مشخص کند.

محبت خواه زمان پرداخت تسهیلات وام اجاره را مربوط به سیستم بانکی دانست و افزود: بازپرداخت اقساط این تسهیلات برای تهرانی ها ماهانه ۵۴۰ هزار تومان و برای کلانشهرها ۳۲۰ هزارتومان و سایر شهرها ۱۶۰ هزارتومان است.

وی اعلام مشخصات افراد واجد شرایط را منوط به تصمیم نهایی وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی عنوان کرد و گفت: با توجه به سرعت اقدامات معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی به زودی مشخصات افراد واجد شرایط مطابق برنامه زمان‌بندی پالایش و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز