خبرگزاری کار ایران

کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا:

داد و ستد طلا و سکه امروز برای چند ساعت متوقف شد/ افزایش ۴۳۰ هزار تومانی سکه در یک روز! / امکان پیش بینی قیمت‌ها برای ۱۰ دقیقه آینده هم وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۹۳۳

رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف گفت: به دلیل بلاتکلیفی در قیمت ها امروز دادو ستد طلا و سکه در بازار چند ساعت متوقف شد.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت بازار سکه و طلا اظهار داشت: در دو روز گذشته قیمت اونس جهانی هیچ تغییری نداشت چراکه بازارهای جهانی تعطیل بودند اما نرخ سکه و طلا در بازار ایران به دو دلیل افزایش تقاضا و افزایش نرخ ارز بالا رفت.

وی افزود: امروز قیمت سکه نسبت به روز گذشته 430 هزار تومان افزایش یافت که یک میلیون و 200 هزار تومان در هر قطعه سکه حباب وجود دارد.

کشتی‌آرای با اشاره به قیمت‌های امروز 15 تیر ماه در بازار طلا و سکه گفت: امروز سکه طرح قدیم به 9 میلیون و 450 هزار تومان، طرح جدید به 10 میلیون و 500 هزار تومان، نیم‌سکه به 5 میلیون و 200 هزار تومان، سکه یک گرمی یک میلیون و 550 هزار تومان و قیمت هر مثقال طلا به 4 میلیون و 65 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار به 940 هزار تومان رسید.

وی با تاکید بر اینکه هیچ پیش‌بینی از قیمت‌ها در بازار طلا و سکه وجود ندارد، گفت: حتی امکان پیش‌بینی قیمت‌ها برای 10 دقیقه آینده را هم نداریم و حتی امروز برای ساعاتی داد و ستد سکه و طلا متوقف شد چراکه در بحث نرخ‌گذاری بلاتکلیف مانده بودیم.

کشتی‌آرای درباره افزایش تقاضا در بازار گفت: از آنجایی که پیش‌بینی افزایش نرخ ارز وجود داشت و طلا هم با نرخ ارز حرکت می‌کند، تقاضا برای خرید طلا و سکه در بازار افزایش یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز