خبرگزاری کار ایران

در هفته جاری؛

لوازم خانگی، لاستیک، شکر، برنج و نهاده‌های دامی کالاهای اولویت‌دار نظارتی

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۵۸۹

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان محصولات لوازم خانگی، لاستیک خودرو، شکر، برنج و نهاده های دامی بعنوان کالاهای اولویت دار نظارتی در هفته جاری معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، سید جواد احمدی گفت: بازرسان این سازمان به همراه بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها در راستای سیاست های کنترلی و نظارتی معمول و همیشگی به منظور آرام سازی فضای بازار، در هفته پیش رو رصد و پایش محصولات لوازم خانگی شامل یخچال، یخچال فریزر، تلویزیون و لباسشویی، لاستیک خودروسواری سبک و سنگین، شکر، برنج و نهاده های دامی از قبیل کنجاله، سویا و ذرت را در اولویت بازرسیهای نظارتی خود قرار می دهند.

وی در تشریح اقدامات اجرایی برای نظارت بر بازار کالا و خدمات اولویت دار، گفت: این امر به طور مستمر و با همکاری سایر دستگاه ها و برگزاری گشتهای مشترک تعداد زیادی بازرسی به منظور جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان و مراقبت از بازار تامین و نظارت بر توزیع 17 قلم کالای اساسی از قبیل تخم مرغ، برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز و ...، برای ساماندهی بازار مصرف در حال انجام است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به عملکرد حوزه بازرسی اردیبهشت ماه امسال بیان کرد: بنابر آمار ارائه شده از سوی سازمانهای صمت استانها ،177 هزار و 534 بازرسی صرفا در خصوص کالاهای اولویت دار از واحدهای صنفی و غیرصنفی درسراسر کشور انجام شده و در همین راستا برای 7 هزار و 446 متخلف تشکیل پرونده شده است.

وی ارزش ریالی پرونده های متشکله را بالغ بر یک هزار و 3 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: تمامی پرونده های تشکیل شده برای رسیدگی و صدور حکم به ادارات کل تعزیرات حکومتی استانها ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز