خبرگزاری کار ایران

مراسم قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده سایپا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۴۲۲

براساس آمارهای موجود از حدود 25 هزار خودروی موجود در این طرح حدود 10 هزار خودرو توسط شرکت خودروسازی سایپا بین حدود یک میلیون و 80 هزار نفر متقاضی قرعه‌کشی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، پس از برگزاری اولین مراسم قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده خودرو، توسط شرکت ایران‌خودرو صبح امروز دومین مرحله قرعه‌کشی این طرح در شرکت خودروسازی سایپا برگزار شد.

پس از اتمام مهلت 10 روز ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده خودرو، صبح امروز 18 خرداد ماه دومین مراسم قرعه‌کشی ثبت‌نام خودرو با حضور نمایندگانی از وزارت صمت، سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده، شورای رقابت، معاون قضایی دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور و پلیس فتا برگزار شد.

این طرح در راستای برنامه‌های وزارت صمت به منظور ساماندهی بازار خودرو، کوتاه کردن دست دلالان، اصلاح روند عرضه و برقراری عدالت در فروش و عرضه خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی عملیاتی شده است. براساس آمارهای موجود از حدود 25 هزار خودروی موجود در این طرح حدود 10 هزار خودرو توسط شرکت خودروسازی سایپا به حدود یک میلیون و 80 هزار نفر متقاضی واگذار خواهد شد.

بر همین اساس مجید باقری قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش با بیان اینکه کمتر از 8 درصد متقاضیان موجود، در راستی‌آزمایی ریزش اطلاعات داشتند، گفت: این نشان‌دهنده این است که می‌توانیم به مشتریان خود اعتماد کنیم و در قرعه‌کشی امروز براساس 10 هزار خودرو و میزان متقاضیان، تقریبا از هر 100 نفر یک نفر در این قرعه‌کشی برنده خواهند بود. که این میزان، بسته به نوع خودرو متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز