خبرگزاری کار ایران

توزیع ماسک بین اتحادیه‌های مرتبط با ارزاق عمومی/ تامین کش ماسک به قیمت مصوب

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۵۵۴

در دومین نشست از قرارگاه مرکزی و ستاد اصناف کشور برای مبارزه با کرونا در اتاق اصناف ایران توزیع ماسک بین اتحادیه‌های ارزاق عمومی تهران انجام شد. این روند خدمات برای سایر شهرستان‌ها نیز با مهیا بودن شرایط تولید ماسک ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از اتاق اصناف ایران، در دومین نشست از قرارگاه مرکزی و ستاد اصناف کشور برای مبارزه با کرونا در اتاق اصناف ایران توزیع ماسک بین اتحادیه‌های ارزاق عمومی تهران انجام شد. این روند خدمات برای سایر شهرستان‌ها نیز به با مهیا بودن شرایط تولید ماسک ادامه خواهد یافت. واحدهای صنفی می‌توانند ماسک مورد نیاز خود را از اتحادیه‌ها تامین کنند.

رئیس خبرگزاری ستاد اصناف کشور برای مبارزه با کرونا در این باره گفت: این ستاد ماسک‌ها را از تولیدکننده به قیمت حدود 2500 تومان تحویل گرفته است و در ازای آن کش با قیمت مصوب کیلویی 65 هزار تومان را به تولیدکننده تحویل داده است. این در حالی است که نرخ هر کیلو کش در بازار حدود 220 هزار تومان است. 

ابراهیم درستی اظهار کرد: اتحادیه‌هایی که با ارزاق عمومی در تماس هستند از جمله اتحادیه‌های لبنیات، خواربار، نانوایان، سوپرمارکت ها  و دیگر اتحادیه‌های متقاضی می‌توانند ماسک مورد نیاز اعضای اتحادیه را از این ستاد تامین کرده و بین واحدهای صنفی توزیع کنند.

نماینده وزیر صمت و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران افزود: با تامین پارچه مورد نیاز از سوی وزارت صمت، می‌توانیم تنها در یکی از تولیدی‌ها روزانه 150هزار ماسک تولید کنیم. در حال حاضر بیش از 100تولیدی در این امر با هم همکاری می‌کنند و با تامین پارچه و کش حتی می‌توانیم نیاز سایر کشور‎ها را هم تامین کنیم.

حمید رحمتی عضو اتحادیه پوشاک نیز در این باره گفت. بیش از یک ماه است که درگیر شیوع ویروس کرونا هستیم. اتاق اصناف ایران به طور روزانه ما را برای تولید زیر نظر دارد و با جدیت روند تولید را بررسی می‌کند. در حال حاضر برای استان مازندران و ساری بالاترین ارسال را برایشان داشته‌ایم. این قرارگاه کشوری است. افرادی که در میادین تره و بار در حال کار هستند از این ماسک‌ها استفاده می‌کنند.

بر اساس این گزارش، این ماسک‌‎ها برای مصرف کارکنان واحدهای صنفی است تا در جریان خدمات رسانی به مردم خللی وارد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز