خبرگزاری کار ایران

قبادی:

حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم برقرار است

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۲۶۰

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با شیوع کرونا و اعمال برخی محدودیت‌ها در شهرها و همچنین میان شهرها، گفت: این محدودیت ها شامل تامین اقلام اساسی و مایحتاج ضروری مردم نمی‌شود و تردد کامیون های حمل کالای اساسی و ارزاق عمومی درون شهر ها و بیرون شهر ها کاملا آزاد است.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صمت، عباس قبادی افزود: خوشبختانه با تمهیدات اتخاذ شده انبارهای کالاها مملو از انواع اقلام کالایی است و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در حد بسیار خوبی انجام شده و وفور کالا به خصوص در حوزه مواد غذایی در سطح کشور وجود دارد.

وی اضافه کرد: برای کنترل شیوع و انتقال بیماری کرونا در سطح کشور، طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود؛ با این حال برای ایجاد امنیت روانی و آرامش مردم در خصوص تامین کالاهای مورد نیازشان تدابیر لازم به کار بسته شده است و جای نگرانی نیست.

قبادی تأکید کرد: همه فروشگاه های عرضه مواد غذایی و تامین کننده خدمات ضروری مورد نیاز مردم در این ایام فعال بوده و هیچ گونه تعطیلی نخواهند داشت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: با هماهنگی های انجام شده بین دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف، هیچ گونه نگرانی و محدودیتی در تامین کالاهای موردنیاز مردم وجود ندارد و در سهل ترین شکل ممکن اقلام کالایی و بهداشتی مورد نیاز مردم در دسترس شان قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز