خبرگزاری کار ایران

فتح اللهی مطرح کرد:

جزئیات وضعیت بازار در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۲۴۹

سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت صنعت معدن و تجارت تاکید کرد: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده و تامین حداکثری کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم، قطع یقین آرامش موجود در بازار در ایام تعطیلات عید نوروز نیز حفظ خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  شاتا، افشار فتح اللهی گفت: بخش های مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت با لحاظ همه مقتضیات حاضر کشور، برای افزایش تولید اقلام کالایی مورد نیاز و همچنین تامین حداکثری کالاهای اساسی و ضروری ایام پیش روی، اقدامات موثری را صورت داده و مردم اطمینان داشته باشند که تولید، توزیع، تامین و لجستیک اقلام اساسی به هیچ عنوان تعطیلی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در جلسات فوق العاده ستاد تنظیم بازار در ابتدای این هفته و امروز بر ضرورت تامین حداکثری اقلام کالایی مهم همچون مواد غذایی، تره بار، تجهیزات پزشکی و...، تاکید شده و با مسئولان امر جهت برقراری لجستیک این کالاها هماهنگی لازم انجام شده است.

فتح اللهی تصریح کرد: در این ایام از ظرفیت گسترده اصناف کشور، میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و سایر واحدهای ارائه کننده خدمات استفاده خواهیم نمود تا ارزاق عمومی و خدمات مورد نیاز مردم به شکل مناسبی تامین شود.

سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور استانهای وزارت صمت تاکید کرد: همچنین با همه دستگاه‌های مرتبط در روند خدمات رسانی به تولیدکنندگان و بازرگانان، هماهنگی لازم انجام شده تا در روزهای تعطیل ایام پیش رو هیچ گونه خللی در فعالیت آنها ایجاد نشود.

فتح اللهی گفت: خوشبختانه امسال طرح توزیع میوه و مرکبات در ایام پایانی سال به خوبی مدیریت شده و با توجه به قیمت مناسب این اقلام در سطح بازار هر دو بخش تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از روند تصمیم‌گیری‌ها منتفع شده‌اند.

وی در پایان افزود: در صورت تغییر غیر متعارف قیمت انواع کالا در سطح بازار، از طریق بازرسان سازمان‌های صمت استان‌ها با متخلف برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد. با توجه به همکاری مناسب اصناف، جای امیدواری است آرامش کنونی حاکم بر بازار در ایام پیش روی نیز حفظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز