خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی:

فروشگاه‌های اینترنتی بهترین ابزار توزیع ماسک و مواد شوینده است/ پیشنهاد توزیع ماسک با کد ملی را به جهرمی داده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۳۹۵

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی گفت: فروشگاه‌های اینترنتی با محدودیت کد ملی و آدرس بهترین ابزار برای توزیع ماسک و مواد شوینده هستند و ما این آمادگی را داریم اما اکنون با این برخوردهایی که با آن فروشگاه اینترنتی صورت گرفت، از این کار ترس داریم.

رضا الفت‌نسب در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت کسب و کارهای اینترنتی با وجود شیوع ویروس کرونا گفت: برخی فروشگاه‌های اینترنتی که در حوزه فروش کالا هستند وضعیت خوبی دارند اما نمی‌توان گفت که آیا به خاطر بازار شب عید و ایام پایانی سال هست یا اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا؟

وی ادامه داد: در حوزه‌های که در امور گردشگری فروش بلیط و تحویل غذا فعالیت می‌کنند وضعیت اصلا خوبی ندارند اما نکته اصلی این است که بازار مانند یک زنجیره است و اگر تولید کننده و یا بنکدار خدمات درستی ندهد آن فروشگاه اینترنتی نیز نمی‌تواند کالا به دست مشتری برساند. الان نیز بسیاری از اصناف کسب و کار خود را رها کردند برای همین است که فروشگاه‌های اینترنتی عدم موجودی می‌زنند.

وی افزود: اگر این شرایط پایدار بماند فرصت مناسبی برای کسب و کارهای اینترنتی است تا خودشان را نشان بدهند و به شرط دادن خدمات درست و با کیفیت به مشتری و فرهنگ‌سازی توسط رسانه‌ها به گونه پیش بروند که پس از گذر از این شرایط مردم به خرید خود از فروشگاه‌های اینترنتی ادامه دهند.

الفت نسب در خصوص نظارت و بازرسی اتحادیه به خصوص مورد فروشگاه‌های اینترنتی و انتشار خبر احتکار 5 میلیون ماسک در صدا و سیما توسط یک فروشگاه اینترنتی گفت: این برخوردها کسب و کار را نابود می‌کند من به شخصه خودم در آنجا حضور داشتم و تنها موجودی این شرکت 34 هزار ماسک بود که آنها نیز طبق مدارکی که به ما نشان داده بود فروخته و متعلق به مشتری بود، تعزیرات نیز خبر 5 میلیون را تکذیب کرد. اما وقتی از رسانه ملی این خبر پخش شود دیگر این گونه تکذیبیه‌ها به درد نمی‌خورد.

وی ادامه داد: من یقین دارم که پشت این خبر احتکار 5 میلیون ماسک دست‌هایی در کار بوده و هدف‌دار است. من به فیلمبردار واحد مرکزی خبر می‌گویم شما برای چه فیلم می گیرید؟ می‌گوید به من دستور داده‌اند. در حالیکه مدیر این مجموعه کتبا به ما و وزارت بهداشت اعلام کرد که حاضر است بدون هیچ سودی و در راستای مسئولیت اجتماعی خود این ماسک‌ها را تهیه و در اختیار مردم قرار دهد اما بعد از این نامه این بلا را سر او می‌آورند. من دیروز به آقای محمدی گفتم شما چقدر پوست کلفت هستید با این همه آزار و اذیت و آبروریزی باز هم در ایران ماندید.

وی ادامه داد: ما کتبا به وزیر ارتباطات پیشنهاد دادیم در شرایطی که وزیر بهداشت می‌گوید برای خودم و کادر درمان نمی‌توانم ماسک پیدا کنم و برخی بدون هیچ ترسی با آسودگی دست به احتکار زدند و به صورت قطره چکانی ماسک به بازار عرضه می‌کنند فروشگاه‌های اینترنتی با محدودیت کد ملی و آدرس بهترین ابزار برای توزیع ماسک و مواد شوینده هستند و ما این آمادگی را داریم اما اکنون با این برخوردهایی که با آن فروشگاه اینترنتی صورت گرفت از این کار ترس داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز