خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امور مالیاتی:

هدف ما مقابله هوشمندانه با فرار مالیاتی است/ پرونده‌ها را به مراجع قضایی ارسال کردیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۵۱۰

رییس سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: ما عزم جدی داریم که از طریق بانک‌های اطلاعاتی مانع فرار مالیاتی شویم و عدالت مالیاتی را اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی امیدعلی پارسا با اشاره به جلسه هفته گذشته خود با فعالان اقتصادی و مشکلات مطرح شده در حوزه مالیات ارزش افزوده گفت: استرداد این مالیات در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد و من به معاون خود دستور دادم که ابتدا استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرکنندگان انجام بگیرد و سپس سایر هزینه‌ها پرداخت شود زیرا این موضوع حلقه اول زنجیره ارزش و تامین ارز در کشور است.

پارسا افزود: میزان افزایش مالیات افراد حقوقی در بودجه سال آینده کمتر از نصف افزایش درآمدهای مالیاتی است که در بودجه پیشنهاد شده هدف اصلی ما مقابله هوشمندانه با فرارهای مالیاتی است که این موضوع از نظر ما دزدی از بیت المال تلقی می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین در سازمان امور مالیاتی گفت: ما عزم جدی داریم که از طریق بانک‌های اطلاعاتی مانع فرار مالیاتی شویم و عدالت مالیاتی را اجرا کنیم.

پارسا در پایان تصریح کرد: با استفاده از این وظایف، میزان خوبی از فرارهای مالیاتی مشخص شده است که پرونده آنها را به مراجع قضایی ارسال کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز