خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو در گفت‌وگو با ایلنا:

قطع برق 200 روستای گیلان/ عملیات امدادرسانی ناپایدار است

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۸۲۳

قریب به اتفاق مسیرها بسته شده و راه عبوری و اکثر خیابان‌های اصلی برای تامین تجهیزات بسته شده است.

میثم جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره آخرین وضعیت قطعی آب و برق استان‌هایی که دچار برف و کولاک شده‌اند ، اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر مشکل ما در استان گیلان است. در 200 روستا قطعی برق داریم 9 پست فوق توزیع و 120 فیدر از مدار خارج است. عمده خاموشی‌ها در مناطق رشت، رضوان‌شهر و صومعه‌سرا است و به خاطر افتادن درختان است.

وی افزود: علیرغم اینکه قبل از برف تیم‌ها را در محل‌های مختلف مستقر کرده بودیم ولی همچنان برش برف ادامه دارد و همراه با باد شدید و کولاک است به همین دلیل وقتی فیدرها  برقدار می‌شوند بعد از دقایقی دوباره از مدار خارج می‌شوند.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو با بیان اینکه در حال حاضر شرایط ما ناپایدار است و علیرغم تجهیزاتی خوبی که داریم عملیات با کندی صورت می‌گیرد، گفت: اگر شرایط جوی بهتر شود، سرعت امداد بالا می‌رود. اکنون قریب به اتفاق مسیرها بسته شده و راه عبوری و اکثر خیابان‌های اصلی برای تامین تجهیزات بسته شده و تا زمانی که بارندگی به همین صورت ادامه دارد عملیات سخت خواهد بود.

وی یادآور شد: در حال حاضر افت فشار آب داریم اما اگر بی‌برقی ادامه یابد ممکن است قطعی آب هم داشته باشیم.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: هنوز به برخی نقاطی که جلگه‌ای و کوهستانی هستند دسترسی نداریم، با قطع بارش سرعت ما هم بالا رفته و پست ها به مدار می‌آیند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تیم‌های عملیاتی قبل از حادثه جانمایی شدند کار با استاندارد انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز