خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد:

امروز انتقال تکنولوژی توسط خود کشاورزان انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۸۴۹

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: در گذشته پیمانکاران انتقال تکنولوژی، نحوه به کارگیری و آموزش آن را انجام می‌دادند اما امروز کشاورزان خود وارد این فضا شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس کشاورز در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و نهاده‌های کشاورزی که ظهر امروز در محل دائمی نمایشگاه بین‌الملی برگزار شد، اعلام کرد: توجه به بهره‌وری آب و تولید محصولات کشاورزی یکی از کلیدی‌ترین اقداماتی است که در دولت تدبیر و امید به آن توجه خاصی شده است.

وی ادامه داد: ما توانسته‌ایم همراه با بالا بردن بهره‌وری آب، مصرف آب را متعادل کنیم که نتیجه آن بر میزان تولید، خود را نشان داده است.

کشاورز گفت: در فضای تحریم و فشار اقتصادی که از سوی آمریکا به ایران وارد شده، بدون شک همه بخش‌ها از جمله کشاورزی تحت تاثیر قرار گرفته اما کشاورزان تلاش بسیار خوبی را برای گذر از این شرایط از خود نشان داده‌اند.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه با کمک تولیدکنندگان توانسته‌ایم تکنولوژی خوبی را وارد کشور کنیم، افزود: بخش دولتی نیز فضای آموزشی را ایجاد کرده تا کشاورزان از تکنولوژی‌هایی که وارد کشور شده به نحو مناسبی استفاده کنند.

کشاورز ادامه داد: در گذشته پیمانکاران بودند که تکنولوژی را وارد، سیستم‌ها را نصب و نحوه استفاده از آن را آموزش می‌دادند اما اکنون کشاورزان خود وارد این فضا شده و فناوری روز را وارد کشور کرده و از آن استفاده می‌کنند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه نمایشگاه‌هایی که با کمک دولت راه‌اندازی می‌شوند زمینه را برای آشنایی بیشتر کشاورزان با تکنولوژی‌های به روز دنیا فراهم می‌سازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز