خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی ایران و قطر در گفت‌وگو با ایلنا:

جامعه باید بپذیرد که فشارهای مالیاتی در راه است/ شرایط صادرکنندگان دشوار شده است

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۹۷۷

رییس اتاق بازرگانی ایران و قطر گفت: دولت تمرکز خود را روی مالیات بیشتر کرده است و جامعه نیز باید این واقعیت تلخ یا شیرین را بپذیرد که فشارهای مالیاتی در راه است و نباید از اقداماتی مانند افزایش قیمت بنزین یا افزایش درآمدهای مالیاتی تعجب کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، براساس لایحه بودجه ۹۹ میزان درآمدهای حاصل از مالیات ۱۹۵ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که در ذیل آن درآمد حاصل از مالیات بر واردات در سال آینده، ۲۰ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

عدنان موسی پور، رییس اتاق بازرگانی ایران و قطر، در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: همانطور که مشاهده می‌شود دولت تمرکز خود را روی مالیات بیشتر کرده است و جامعه نیز باید این واقعیت تلخ یا شیرین را  بپذیرد که فشارهای مالیاتی در راه است و نباید از اقداماتی مانند افزایش قیمت بنزین یا افزایش درآمدهای مالیاتی تعجب کرد.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه شرایط برای صادرات نیز بسیار سخت شده است، گفت: به لحاظ محدودیت‌های ناشی از تحریم و نیز فشارهای داخلی صادرکنندگان در شرایط خوبی نیستند و بجای اینکه به فکر بازاریابی یا کیفیت محصول باشند, به داخل و جبران تهدات ارزی و هزینه‌ها کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز