خبرگزاری کار ایران

حقوق مردادماه کارگران آذرآب فردا پرداخت می‌شود/ ماشین‌سازی اراک تمام تولیدات خود را گارانتی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۸۶۹

رئیس هیات مدیره صنایع آذرآب گفت: مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا فردا حقوق معوق مردادماه پرداخت خواهد شد و حقوق شهریور نیز طی دو ماه آینده پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا در حاشیه امضای تفاهم‌نامه داخلی سازی تجهیزات صنایع پتروشیمی، مدیران ارشد شرکت صنایع آ‌ذرآب و ماشین‌سازی اراک با حضور در جمع خبرنگاران به برخی از پرسش‌های مطرح شده پاسخ دادند.

احمد قلعه‌بانی رئیس هیات مدیره صنایع آذراب در مورد تاثیر این تفاهم‌نامه گفت: این تفاهم‌نامه باعث خواهد شد که ظرفیت شرکت آذرآب هفت تا هشت درصد بالا رود. هم اکنون این مجموعه صنعتی به دلیل مشکلات ایجاد شده با کمتر از 15 درصد ظرفیت کار می‌کند و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده از سوی دولت به زودی شاهد شکوفایی و پویایی این شرکت باشیم.

وی در خصوص وضعیت کارگران و حقوق معوق آنها گفت: مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا فردا حقوق معوق مردادماه پرداخت خواهد شد و حقوق شهریور نیز طی دو ماه آینده پرداخت خواهد شد.

در ادامه سفری مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک با اشاره به فعالیت این مجموعه صنعتی در 50 سال گذشته گفت: ماشین‌سازی اراک بزرگترین مجموعه ساخت ماشین‌سازی و تجهیزات مربوط به آن است که در پنج گروه فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: واحد متالوژی این مجموعه جزو چهار واحد مطرح کشور است و این ظرفیت را دارد که 60 درصد از نیاز داخلی صنایع کشور را تامین کند. این مجموعه ظرفیت عملیاتی 110 هزار تن در سال را دارد و در بیش از 60 درصد پتروشیمی‌ها 100 درصد پالایشگاه‌ها و 19 فاز عسلویه مشارکت داشتند.

سفری با اشاره به تعهدات ماشین‌سازی اراک در تفاهم‌نامه اخیر گفت: این مجموعه تمام تولیدات خود را که در قالب این تفاهم‌نامه برای صنایع پتروشیمی تولید کرد را صد در صد گارانتی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز