خبرگزاری کار ایران

ابوالفضل پایداری:

شرکت میهن ارز دولتی دریافت کرده/تا آخرین دلار کالا وارد کشور کردیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۰۸۲

مدیرعامل شرکت میهن گفت: شرکت میهن هم ارز دولتی دریافت کرده و تا آخرین دلار آن هم کالا وارد کشور شده است.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل پایداری مدیرعامل شرکت «میهن» در ارتباط با گمانه‌زنی‌های شکل گرفته پیرامون دریافت ارز دولتی این مجموعه لبنیاتی، بیان کرد: ارز دولتی یا همان ارز ۴۲۰۰ تومانی توسط دولت به کالاهای اساسی داده می‌شود. شرکت‌ها و افراد مختلف برای واردات کالاهای اساسی می‌توانند ارز دولتی دریافت کنند و مشخص است که کالای وارداتی با ارز دولتی باید با قیمت مصوب در بازار به دست مصرف‌کننده برسد. شرکت میهن هم ارز دولتی دریافت کرده و تا آخرین دلار آن هم کالا وارد کشور شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه این‌ موضوع به شکلی در فضای مجازی و کانال‌های خبری مطرح می‌شود که انگار ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کردیم و با قیمت ۱۵ هزار تومان در بازار ارز دولتی را فروختیم. یکی از اقلامی که شرکت میهن بابت آن از ارز دولتی گرفته کره حیوانی است و این قول را به مسئولان و مصرف‌کنندگان در سطح کشورمان می‌دهم که تا آخر سال کره حیوانی به قیمت مصوب سازمان حمایت به فراوانی در بازار یافت می‌شود. این کار بزرگی است که از شرکت میهن سر زده است. هر کسی ارز دولتی دریافت کرده و کالا وارد کشور شده به سرزمین ما خدمت کرده است و هر فردی که این کار را انجام نداده است، باید به بدترین نحو با آن برخورد صورت گیرد. از سوی دیگر کالاهایی که با ارز دولتی وارد کشور می‌شوند، باید با قیمت مصوب سازمان حمایت به فروش برسد.

ابوالفضل پایداری درباره شرایط اقتصادی کنونی و مشکلات ورود مواد اولیه به کشورمان بیان کرد: شرایط تحریم برنامه ریزی بلند مدت را برای ما سخت و خارج از کنترل کرده است. اما با همه این شرایط، شرکت میهن فعالیت خود را در سال اخیر با ۱۷ هزار نفر آغاز کرده است. همچنین در سه ماه ابتدایی سال ۵۰۰ نفر جذب نیرو داشتیم و تا آخر سال با جذب ۲۵۰۰ نفر نیروی جدید، خانواده ۲۰ هزار نفری میهن بر سر این سفره جمع می‌شوند و رزق آن را می‌برند.

مدیرعامل شرکت میهن درباره اهمیت برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته خاطرنشان ساخت: نمایشگاه های داخلی شاید دستاورد فروش نداشته باشد اما با نماینده های فروش مواجه می‌شویم و مذاکرات تجارتی شکل می‌گیرد. همچنین مسئولان با توانمندی های شرکت ها در این نمایشگاه‌ها آشنا می‌شوند و به طور کل در برجسته سازی برندینگ تاثیرات مثبتی دارد.

وی درباره موفقیت های شرکت میهن در بازار داخل و بین المللی، گفت: این موفقیت ها به قول بنیانگذار مجموعه «میهن» جز لطف خداوند دلیل دیگری ندارد. البته ناگفته نماند بنیانگذار مجموعه «میهن» از اولین روز تاسیس این شرکت، سخت کوشی را به عنوان یک فرهنگ در ذهن تک تک کارکنان نهادینه کرد. همه کارکنان شرکت «میهن» در اقصی نقاط کشورمان با نهایت پشتکار و صداقت برای شرکت «میهن» کار می‌کنند. در کنار این موارد، همواره کیفیت محصولات سرلوحه کار شرکت «میهن» قرار داشته است. مصرف کننده کاملا فهیم است و می‌داند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. شرکت میهن به عنوان سمبل کیفیت در کشور همواره مطرح بوده است. الان هم با تمام مشکلات و مسائلی که وجود دارد اصرار بر حفظ کیفیت لبنیات است و مصرف کننده کاملا به این‌ موضوع اشراف دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز