خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

تامین نیازهای صنعت دریایی با توان داخل در سال حمایت از کالای ایرانی/ مشاغل دریایی را شکوفا می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۲۸۲

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خوشبختانه در سال حمایت از کالای ایرانی توانستیم نیازهای حوزه دریایی را با استفاده از توان داخلی برطرف سازیم، گفت: کسب و کارهای حوزه دریایی که تاکنون مغفول مانده‌اند را شکوفا می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد اسلامی در مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت 44 فروند شناور توسط وزارت دفاع با بیان اینکه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خدا را شاکرم در سال حمایت از کالای ایرانی نیازهای سازمان بنادر با استفاده از توان داخلی برطرف می‌شود، گفت: با استفاده از توان داخلی برای شتاب‌دهی به تولید داخل این تفاهم‌نامه به امضا می‌رسد.

وی افزود: ظرفیت‌های هنگفتی در داخل کشور در حوزه دریایی وجود دارد که با امضای این تفاهم‌نامه می‌توانیم از برخی از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون به استفاده از توان داخلی در این حوزه کمتر توجه شده است، گفت: در آغاز راهی هستیم که استفاده از توان داخل بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

اسلامی افزود: مشاغلی که تاکنون مغفول مانده بود شکوفا خواهد شد و مردم از کسب و کار دریایی برای ارتقای صنعت دریایی استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز