خبرگزاری کار ایران

خدمت‌رسانی به کشاورزان با افزایش سرعت پرداخت پول و ایجاد امکانات در مراکز خرید دانه‌های روغنی

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۱۱۶

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: برنامه‌ریزی برای فروش، استفاده از سامانه‌های پهنه‌بندی و جامع بازرگانی‌، افزایش سرعت در پرداخت پول به کشاورزان و ارتقا و تجهیز مراکز خرید به امکانات رفاهی از مهمترین برنامه‌های خرید تضمینی این محصول در سال زراعی ۹۷ است.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، یزدان سیف مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در نشست کارگروه خرید تضمینی دانه‌های روغنی در محل سالن اجتماعات گندم این شرکت، با اشاره به ارزش‌آفرینی ۸۰ میلیارد دلاری تولیدات کشاورزی و لزوم پایداری این بخش اظهار کرد: کشاورزی با تولیدات خود بر استقرار و پابرجایی صنایع و سایر بخش‌‌ها کمک می‌کند و صنایع مرتبط با روغن در امتداد تولیدات دانه‌های روغنی به ثبات و  اشتغال می‌رسند و ما باید به ضرورت افزایش بهره‌وری در تولیدات دانه‌های روغنی توجه کنیم و مطالبه‌گر چگونگی تولید باشیم.

وی به برنامه‌های این شرکت برای بهینه‌سازی خرید تضمینی دانه‌های روغنی در سال زراعی ۹۷-۹۸ اشاره کرد و گفت: برنامه‌ خوبِ امسال برای فروش دانه‌های روغنی، تعیین مشتریان و خریداران دانه‌های روغنی پیش از خرید تضمینی این محصول است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: در سال زراعی پیش‌رو دانه‌های روغنی با زیر بار بردن سامانه‌های پهنه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی و سامانه جامع بازرگانی صرفاً از کشاورزان دانه‌کار انجام می‌شود.

سیف افزایش سرعت پرداخت پول به کشاورزان را برنامه دیگر این شرکت اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد: امسال برنامه مطالبات کشاورزان که در سال زراعی ۹۷-۹۶ در مورد کلزاکاران به حدود یک ماه می‌رسید با ‌افزایش سرعت پرداخت به کمتر از این زمان برسد و با ایجاد امکانات رفاهی و تجهیز مراکز خرید تضمینی (ایجاد  استراحتگاه، نمازخانه و ...) بتوانیم  رفاه کشاورزان را فراهم و رضایت بیشتر آنان را جلب کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز