خبرگزاری کار ایران

قائم مقام آبفای استان تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

بوی نامطبوع در تهران ربطی به فاضلاب ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۷۵۳

قائم مقام آبفای استان تهران گفت: با توجه به اینکه از نقاط مختلف تهران گزارش‌هایی مبنی بر استشمام بوی نامطبوع ارسال شده، نمی‌توان این موضوع را مربوط به فاضلاب دانست.

محمدرضا احمدنسب در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره منشا بوی نامطبوع در سطح شهر تهران اظهار داشت: ارتباط منشا بو با فاضلاب تهران را تکذیب می‌کنم.

وی با بیان اینکه عوامل امدادی به محدوده میدان انقلاب اعزام شده و در حال بررسی هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین گزارش‌ها از محددوه انقلاب بوده مامورین به این منطقه اعزام شدند اما تاکنون طبق بررسی‌ها مورد خاصی مبنی بر اشکال در شبکه مشاهده نکردیم.

قائم مقام آبفای استان تهران با بیان اینکه فعلا در حال بررسی فاضلاب در نقاط مختلف شهر هستیم، گفت: خوشبختانه تا این مقطع منشا بو مربوط به فاضلاب نبوده است. 

وی یادآور شد: با توجه به اینکه از نقاط مختلف تهران گزارش‌هایی مبنی بر استشمام بوی نامطبوع ارسال شده، نمی‌توان این موضوع را مربوط به فاضلاب دانست زیرا دو تونل فاضلابرو در غرب و شرق شهر داریم که نمی‌شود هر دو به طور همزمان دچار مشکل شده باشد. اگر تونل شرق یا غرب دچار مشکل شود امکان ندارد که بو در تمام سطح شهر منتشر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز