خبرگزاری کار ایران

در نشست هم‌اندیشی درباره پتروشیمی فارابی تاکید شد: 

ضرورت مشارکت پتروشیمی امیرکبیر در تامین نقدینگی برای اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل فارابی

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۳۵۸

در نشست هم‌اندیشی که با هدف اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و رفع موانع تولید شرکت پتروشیمی فارابی، به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد بر ضرورت مشارکت پتروشیمی امیرکبیر به عنوان یکی از سهامداران اصلی پتروشیمی فارابی برای تامین نقدینگی اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این مجتمع پتروشیمی تاکید شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست که با حضور شهیدی‌نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، مخدومی مدیرعامل تاپیکو، اسفندیاری سرپرست پتروشیمی فناوران و نمایندگان پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد، محور عمده گفت‌وگوها بر اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و رفع موانع تولید شرکت پتروشیمی فارابی تمرکز داشت و اعضا در این خصوص به تبادل نظر پرداختند.

در پایان این نشست، پس از طرح تمامی مسائل در این حوزه، مقرر شد نشستی مابین شرکت تاپیکو و شرکت امیرکبیر در اسرع وقت برگزار شود و نسبت به استمرار تولید و نحوه راهبری شرکت فارابی به توافق نظر برسند.

همچنین مقرر شد، طرح طبقه‌بندی مشاغل مانند دیگر شرکت‌های مستقر در منطقه، تا پایان سال جاری اجرایی شود و تا آن زمان مبالغی به صورت علی الحساب به کارکنان شرکت فارابی پرداخت گردد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز در این نشست قول مساعد داد تا در زمینه تامین پایدار خوراک پتروشیمی فارابی و تسهیل دریافت آن پیگیری‌های لازم را انجام داده و برای سایر موارد از جمله امکان اجاره مخازن موجود این مجتمع و رفع موانع ایمنی آنها پیرو درخواست مدیرعامل تاپیکو مساعدت کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز