خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان سمت استان تهران:

باید به نظرات بخش خصوصی در تصمیم‌گیری‌ها توجه می‌کردیم/ پتانسیل صنعت و اشتغال در استان تهران بسیار بالا است

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۴۹۰

رئیس سازمان صمت استان تهران گفت: هرچند برخی آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها را اصلاح کردیم اما افسوس می‌خوریم که چرا پیش از این نظرات بخش خصوصی را اعمال نکردیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، یدالله صادقی رئیس سازمان صمت استان تهران در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان با اشاره به بهره‌وری بالا در بخش خصوصی گفت: هرجا که بخش خصوصی وارد شده موفقیت بیشتری نسبت به دولتی‌ها داشته‌اند. باید کارهایی که مربوط به این بخش است را به آنها واگذار کنیم. برگزاری این مراسم نمونه موفقی از همکاری دولت و بخش خصوصی است.

صادقی ادامه داد: سازمان صمت استان تهران نیز در خصوص مشکلات بخش خصوصی با اتاق هم‌نظر است. تعدد و تکثر بخشنامه‌ها بخش خصوصی را آزار می‌دهد و ما این موضوع را از طریق شورای گفت‌وگو و شوراهای مشورتی که داریم به سیاستگذاران و تصمیم‌گیران انتقال دادیم.  هرچند برخی آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها را اصلاح کردیم اما افسوس می‌خوریم که چرا پیش از این نظرات بخش خصوصی را اعمال نکردیم.

وی درخصوص تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی گفت: اگر مواد اولیه نباشد تولیدی صورت نمی‌گیرد و صادرات متوقف می‌شود. ما می‌توانستیم در خصوص تایید ثبت سفارش واحدهای تولیدی با نظر بخش خصوصی عمل کنیم و از تجمع واحدهای تولیدی در وزارت صنعت جلوگیری کنیم. پتانسیل صنعت و اشتغال در استان تهران بسیار بالا است و برآوردها حاکی از سهم 25 درصدی این استان در صادرات غیر نفتی کل کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز