خبرگزاری کار ایران

کسب سومین ستاره کیفیت برای محصول اچ30کراس ایران خودرو

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۰۲۱

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ارزشیابی مهرماه 97 خودروهای ساخت داخل، محصول اچ30 کراس با ارتقا سطح کیفی موفق به کسب سه ستاره کیفی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایران خودرو ، این نتیجه حاصل برنامه ها و پروژه های بهبود کیفیت تعریف شده در سطح گروه صنعتی ایران خودرو است که با  همت و تلاش مدیران و کارکنان شرکت ایران خودرو و پشتیبانی حوزه های تولید،  ساپکو، کیفیت و  مهندسی کسب شده است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر در تمامی محصولات سواری و تجاری گروه صنعتی ایران خودرو دارای دو ستاره کیفیت و بالاتر از دو ستاره هستند و محصول تک ستاره در سبد محصولات ایران خودرو وجود ندارد.

همچنین گزارش نتایج ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در مهر ماه سال جاری، موید صدرنشینی پژو 2008 در لیست خودروهای بالای 100 میلیون تومان و صدر نشینی محصولات 207  اتومات، همچنین محصولات تندر ایران خودرو در رده بندی بخش بندی قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان است.

کیفیت راهی بی پایان است و شرکت ایران خودرو با  تولید و ارایه محصولات جدید و کیفی سازی محصولات جاری، رویکردی مستمر و همه جانبه را در استمرار مسیر ارتقاء کیفیت محصولات در پیش گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز