خبرگزاری کار ایران

اکرمی:

کارنامه وزارت اقتصاد مورد تشویق مقام معظم رهبری است

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۹۶۸

سرپرست سابق وزارت امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: برای اولین بار با نگاه مثبت بیش از پنج هزار میلیارد تومان از بدهی دولت را تسویه کنند، بورس از نظر شاخص در غرب آسیا جز سه بورس اول شده و خزانه‌‌‌داری هم باید کلیه اوراق را باز پرداخت کند. البته کارهای در دست اجرا هم بسیار است و محور این طرح‌ها در برنامه دژپسند آمده است. این کارنامه‌ای بود که در سال ۱۳۹۷ دو بار توسط مقام معظم رهبری مورد تشویق قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌‌‌‌الله اکرمی در مراسم تودیع و معارفه فرهاد دژپسند، وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی گفت: با شناختی که از آقای دژپسند دارم، ایشان این ابر وزارتخانه را به خوبی می‌شناسند و به خوبی آگاه هستند که این  وزارتخانه‌ با انبوهی از مشکلات متنوعی مواجه است لذا وزیر این وزارت‌خانه با کار سنگینی روبه‌رو است. من تردید ندارم  که با سختکوشی و علم دژپسند بر مشکلات فائق می‌آیند.

وی افزود: شما وزارتخانه‌ای را از کرباسیان تحویل می‌گیرید که کارنامه درخشانی دارد.

سرپرست سابق وزارت اقتصاد با اشاره کارنامه اقتصادی اظهار داشت: شاخص‌های فراوانی می‌توان بیان کرد که در خرداد ارایه شده است. در زمینه الکترونیک کردن خدمات رتبه اول را داشتیم، در زمینه خدمات دولت الکترونیک که جهانگیری نسبت به شفافیت آن حساسیت دارند، رتبه اول را بیمه مرکزی، دوم را وزارت اقتصاد و رتبه سوم را گمرک دارد.

اکرمی ادامه داد: برای اولین بار با نگاه مثبت بیش از پنج هزار میلیارد تومان از بدهی دولت را تسویه کنند، بورس از نظر شاخص در غرب آسیا جز سه بورس اول شده و خزانه‌‌‌داری هم باید کلیه اوراق را باز پرداخت کند. البته کارهای در دست اجرا هم بسیار است و محور این طرح‌ها در برنامه دژپسند آمده است. این کارنامه‌ای بود که در سال ۱۳۹۷ دو بار توسط مقام معظم رهبری مورد تشویق قرار گرفت.

وی اضافه کرد: جناب دژپسند، کلیه همکاران شما در این ابر وزارتخانه در کنار شما هستند که مشکلات اقتصادی را برطرف کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز