خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره طلاوجواهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

هیجانی در بازار وجود ندارد/ افزایش 300 هزار تومانی سکه

کد خبر : ۶۷۷۹۰۳

کشتی‌آرای گفت: در شرایط حاضر بازار تعادل نسبی دارد و دادوستد‌ها براساس واقعیت است و هیجانی در بازار وجود ندارد.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد تاثیر اخبار و شایعات در بازار طلا گفت: تجربه نشان داده که تاثیر اخبار سیاسی و اقتصادی تقریبا تا 12 ساعت کارایی دارد و پس از 12 ساعت کارایی خود را از دست می‌دهد و براساس داده‌ها، پارامترها و نیروهای عرضه و تقاضا نوسان می‌کند.

وی ادامه داد: از همین روی از اوایل صبح و تحت تاثیر شوک ناشی از تصویب CFT ، روند کاهشی بود اما از اواسط ظهر قیمت‌ها به یکباره افزایش یافت. مثلا قیمت سکه تمام با تصویر امام تا زیر چهار میلیون رفته بود و در روند افزایش به 4 میلیون و سیصد هزار تومان رسید.

وی تصریح کرد: در شرایط حاضر بازار تعادل نسبی دارد و دادوستد‌ها براساس واقعیت است و هیجانی در بازار وجود ندارد.

عضو هیات مدیره طلاوجواهر تهران در مورد آخرین نرخ انواع سکه گفت: در حال حاضر  سکه تمام با تصویر امام(ره) 4 میلیون و دویست‌وهشتاد هزار تومان، سکه تمام با طرح قدیم 4 میلیون و صدهزار تومان، نیم سکه 2 میلیون و صدهزار تومان، ربع سکه یک میلیون و صدوپنجاه هزار تومان است.

وی افزود: همچنین سکه‌های یک گرمی ششصدوهفتاد هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار سیصد و نودوشش هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز