خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر نیرو در گفت‌وگو با ایلنا:

30 هزار میلیارد تومان بدهکاریم/ مذاکره با عراقی‌ها برای دریافت مطالبات/ کلنگ نیروگاه یونیت اسفند ماه به زمین زده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۹۳۸

قائم مقام وزیر نیرو گفت: با کشور عراق برای وصول مطالبات در حال مذاکره هستیم، هر زمان که توان مالی پیدا می کنند قسمت حداقلی پرداخت می کنند، ولی محدودیت های داخلی خود را دارند.

ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو در گفت و گو با خبرنگار اقصادی ایلنا با اشاره به بدهی 30 هزار میلیارد تومانی وزارت نیرو به بانک‌ها و دستگاه‌های مختلف اظهار داشت: حدود 4 هزار میلیارد تومان نیز به پیمانکاران بدهکاریم  که مدام از طریق اسناد خزانه و اوراق مشارکت پرداخت می کنیم اما مجددا باز هم بدهکار می شویم.

وی درباره دریافت مطالبات از عراقی ها بابت صادرات برق نیز گفت: با این کشور در حال مذاکره هستیم، هر زمان که توان مالی پیدا می کنند قسمت حداقلی پرداخت می کنند، اما در یک تفاهم و تعامل راه را باز می کنیم، در کل بدحساب نیستند ولی محدودیت های داخلی خود را دارند.

محمودی درباره ساخت نیروگاه از سوی یونیت نیز بیان کرد: 6 ماه قبل با شرکت ترکیه ای یونیت اینترنشنال قرارداد ساخت نیروگاه 2 هزار مگاواتی امضا کرده ایم  که اکنون مراحل نهایی خود را طی می کند و تا پایان امسال کلنگ احداث آن به زمین زده می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز