خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات وزارت ارتباطات خبر داد:

افزایش ۴۰ درصدی حجم مکالمات زوار/ ۴۸ میلیون دقیقه مکالمه بین ایران و عراق در ایام اربعین

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۶۰۴

مسئول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید: حجم ترافیک مبادله شده در ایام اربعین امسال در مقایسه با سال گذشته، افزایش ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل رادکانی مسئول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره میزان حجم مکالمات بین ایران و عراق در ایام اربعین، گفت: تا نیمه شب ۲۰ آبان ماه، حدود ۴۸ میلیون دقیقه مکالمه بین ایران و عراق انجام شده است که پیش بینی ما این است که تا دو روز آینده این رقم به بیش از ۵۰ میلیون دقیقه مکالمه، افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به این که در ایام اربعین سال گذشته، ۳۵ میلیون دقیقه مکالمه بین کشورهای ایران و عراق مبادله شده است، اظهار داشت:  حجم ترافیک مبادله شده امسال در مقایسه با سال گذشته، افزایش ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مسئول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: از حدود ۴۸ میلیون دقیقه مکالمه، بیش از ۱۸ و نیم میلیون دقیقه وارده از عراق و بیش از ۲۹ و نیم میلیون دقیقه صادره از ایران است.  

رادکانی تاکید کرد: امسال آمار زوار اربعین حسینی(ع) افزایش داشته است اما در حوزه ارتباطات، مشکل خاصی گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز