خبرگزاری کار ایران

چیت‌چیان در مراسم تودیع:

همه کار انجام دادیم تا جریان آب و برق کشور قطع نشود/ همیشه دغدغه خدمت داشته‌ام

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۲۹۶

وزیر سابق نیرو تاکید کرد مجموعه وزارتخانه برای اینکه آب‌ و برق کشور حتی برای دقیقه‌ای قطع نشود همه کار انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حمید چیت‌چیان در مراسم تودیع خود و معارفه رضا اردکانیان که عصر امروز در وزارت نیرو برگزار شد، گفت: بنده وظیفه انسانی و اسلامی خود می‌دانم از همه کارکنان صنعت برق و مدیران تشکر کنم که سال‌های گذشته در وزارت‌نیرو روزهای سخت و گاهی پرالتهابی را پشت‌سر گذاشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه ما در 4 سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردیم، تصریح کرد: همکاران بنده در تمام این مدت دغدغه خدمت به مردم و کشور را داشتند. دائم احساس می‌کردم به‌قدری همکاران دل‌بسته کار و تلاش و خدمت به مردم هستند که اگر این احتمال می‌رفت جریان خدمات مردم دچار کسری شود جان آنان گرفته می‌شد. حتی حاضر بودند هر کاری انجام دهند که یک‌دقیقه جریان آب و برق قطع نشود.

چیت‌چیان با بیان اینکه وزارت‌نیرو آمادگی کامل داشته که بهترین خدمات‌رسانی را داشته باشد، بیان کرد: این وزارتخانه در رفع بحران‌ها همواره در آماده‌باش کامل به سر برده و بنده به‌خاطر این همکاری مجدانه و روحیه خدمت‌رسانی از تمامی همکاران قدردانی می‌کنم. بنده در حضور شما و مردم شهادت می‌دهم که همکاران و مدیران سالم وزارت‌نیرو نگذاشتند مشکلاتی پیش بیاید و تا جایی‌که توانستند آنچه در توان داشتند در راه خدمت به مردم بذل کردند.

وی افزود: تابستان امسال با وجود گرما و محدودیت‌هایی که وجود داشت اگر تلاش جدی مجموعه همکاران برای مدیریت مصرف نبود حداقل بیش از سه هزار و پانصد تا چهار هزار مگاوات خاموشی داشتیم اما با تدبیر، علم و دانش و پشتکار تلاش شد که این اتفاق نیفتد.

وزیر سابق نیرو با اشاره به اینکه در خشکسالی مستمر کشور و با محدودیت‌هایی مالی که همه طعم آن را چشیده‌اند تلاش برای عدم خاموشی کار سختی بود، خاطرنشان کرد: بنده از همه کارکنان و مدیران مجموعه وزارت‌نیرو در اقصی نقاط کشور که نشان دادند نهایت تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌دهند قدردانی می‌کنم.

 چیت‌چیان خطاب به جهانگیری گفت: شما همواره در دولت سنگ صبور ما بوده‌اید و ما بسیاری از مشکلات را با حمایت صمیمانه شما توانسته‌ایم حل کنیم.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های ستار محمودی در چهار سال گذشته یادآور شد: طی دو سه ماه اخیر نیز او به خوبی توانسته این صنعت را اداره کند.

وزیر نیروی دولت یازدهم با ابراز قدردانی و خرسندی از حضور اردکانیان در مجموعه وزارت نیرو تصریح کرد: به عنوان یک ایرانی که در این شرایط خطیر مسوولیت را عهده‌دار شده‌اید از شما قدردانی می‌کنم و همچنین به دلیل پشتیبانی‌هایی که در دوران مسوولیت بنده داشته‌اید قدردان هستم.

وی ادامه داد: به‌دلیل سابقه طولانی فعالیت در وزارت نیرو اردکانیان حضوری ارزشمند داشته و بنده به‌عنوان خدمتگذاری که سال‌های طولانی کار کرده‌ام از همه مدیران می‌خواهم با جدیت اردکانیان را کمک و حمایت کنند چراکه صنعت آب و برق کشور به شدت نیازمند همدلی و همراهی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز