خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشاورزی در غرفه ایلنا:

پیگیر متضرر نشدن کشاورزان البرزی هستیم /سیب از طریق خرید تضمینی وارد بازار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۹۷۹

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت سیب درجه یک مطلوب است تصریح کرد: خرید تضمینی فقط در مورد سیب درجه سه انجام شد تا کشاورز ضرر نکند به این دلیل که سیب درجه یک و دو با قیمت بالاتری در بازار فروخته می شد.

محمدعلی طهماسبی معاون وزیر جهاد کشاورزی و در امور باغبانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا مستقر در نمایشگاه مطبوعات در رابطه با مشکل باغبانان سیب اظهار کرد: سیب از طریق خرید تضمینی از کشاورزان وارد بازار می شود. که به سه دسته درجه یک، دو و سه تقسیم می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت سیب درجه یک مطلوب است تصریح کرد: خرید تضمینی فقط در مورد سیب درجه سه انجام شد تا کشاورز ضرر نکند به این دلیل که سیب درجه یک و دو با قیمت بالاتری در بازار فروخته می شد. حتی در استانی مانند همدان و لرستان که سیب زیادی نداشتند هم خرید تضمینی انجام شد.

طهماسبی در پایان تاکید کرد: مسوول این خرید از طرف وزارتخانه سازمان تعاون روستایی است و در هر استانی که این سازمان کم کاری انجام دهد ما پیگیری خواهیم کرد. این بخشنامه دولتی است و در همه استان های کشور لازم الاجراست. در استان البرز اگر این خرید انجام نمی شود ما پیگیری خواهیم کرد و تعاون روستایی استان البرز باید پاسخگو باشد تا کشاورزان البرزی متضرر نباشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز