خبرگزاری کار ایران

واردات صنعتی رشد کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۷۲۴

مرکز آمار ایران گزارش تجارت خارجی کشور در فصل اول سال ۱۳۹۶ را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا از مرکز آمار ایران ، این مرکز با انتشار گزارش تجارت خارجی، فصل اول سال ۱۳۹۶ اعلام کرد: ارزش دلاری صادرات محصولات بخش کشاورزی، جنگلداری و شکار در فصل بهار ۱۳۹۶ نسبت به فصل مشابه سال قبل از کاهش رشد ۲۸.۵۶ درصدی برخوردار است. همچنین درصد تغییرات آن نسبت به فصل گذشته (فصل زمستان ۱۳۹۵) منفی ۲۶.۰۹ است.

ارزش دلاری واردات محصولات از این بخش در فصل بهار ۱۳۹۶ نسبت به فصل مشابه سال قبل از افزایش رشد ۲۱.۲۹ درصدی برخوردار است. همچنین درصد تغییرات آن نسبت به فصل گذشته (فصل زمستان ۱۳۹۵) مثبت ۲۱.۲۱ است.

بخش شیلات

ارزش دلاری صادرات محصولات این بخش در فصل بهار ۱۳۹۶ نسبت به فصل مشابه سال قبل از افزایش رشد ۸۰.۱۶ درصدی برخوردار است. همچنین درصد تغییرات آن نسبت به فصل گذشته (فصل زمستان ۱۳۹۵) منفی ۳۶.۲۳ است.

ارزش دلاری واردات محصولات از این بخش در فصل بهار ۱۳۹۶ نسبت به فصل مشابه سال قبل از کاهش رشد ۲۲.۱۷ درصدی برخوردار است. همچنین درصد تغییرات آن نسبت به فصل گذشته (فصل زمستان ۱۳۹۵) مثبت ۱۰.۴۸ است.

بخش استخراج معدن

ارزش دلاری صادرات محصولات این بخش در فصل بهار ۱۳۹۶ نسبت به فصل مشابه سال قبل از افزایش رشد ۵۰.۲۵ درصدی برخوردار است. همچنین درصد تغییرات آن نسبت به فصل گذشته (فصل زمستان ۱۳۹۵) منفی ۱.۱۵ است.

ارزش دلاری واردات محصولات از این بخش در فصل بهار ۱۳۹۶ نسبت به فصل مشابه سال قبل از افزایش رشد ۷۴.۳۶ درصدی برخوردار است. همچنین درصد تغییرات آن نسبت به فصل گذشته (فصل زمستان ۱۳۹۵) مثبت ۱۰.۸۸ است.

بخش صنعت

ارزش دلاری صادرات محصولات این بخش در فصل بهار ۱۳۹۶ نسبت به فصل مشابه سال قبل از کاهش رشد ۵.۱۷ درصدی برخوردار است. همچنین درصد تغییرات آن نسبت به فصل گذشته (فصل زمستان ۱۳۹۵) منفی ۱۰.۵۶ است.

ارزش دلاری واردات محصولات از این بخش در فصل بهار ۱۳۹۶ نسبت به فصل مشابه سال قبل از افزایش رشد ۲۷.۲۹ درصدی برخوردار است. همچنین درصد تغییرات آن نسبت به فصل گذشته (فصل زمستان ۱۳۹۵) منفی ۵.۳۶ است.

واردات صنعتی رشد کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز