خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

کرباسیان بهره‌وری وزارت اقتصاد را بالا می‌برد/ کرباسیان مدیری قوی و بهترین فرد برای اجرای اسناد بالادستی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۱۲

زارع گفت: یک مدیر توانمند به همراه یک تیم متخصص می‌تواند بیشترین بهره‌وری را برای وزارتخانه داشته باشد. من معتقدم کرباسیان بهره‌وری وزارت اقتصاد را بالا می‌برد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص معرفی کرباسیان به عنوان وزیر اقتصاد به مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان مدیر موفقی در حوزه اقتصاد بودند و مهم‌ترین شاخصه وی تعامل است.

رحیم زارع ادامه داد: وزارت اقتصاد مجری نهایی برنامه‌های اقتصادی دولت است و تعامل این وزارتخانه‌ با سازمان‌ها اهمیت بسیاری دارد. ضمن آن که برنامه توسعه ششم و اقتصاد مقاومتی باید در چهار سال آینده اجرایی شود که کرباسیان بهترین فرد برای اجرای این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: ما در کشور به مدیر اجرایی قوی نیاز داریم. این مهم است که تیم مدیریتی وزارت اقتصاد تخصص و قدرت لازم را داشته باشد. یک مدیر توانمند به همراه یک تیم متخصص می‌تواند بیشترین بهره‌وری را برای وزارتخانه داشته باشد. من معتقدم کرباسیان بهره‌وری وزارت اقتصاد را بالا می‌برد. در کشورهای پیشرفته‌ای مانند آلمان وزیر اقتصاد یا وزیر صنعت الزاما تحصیلات مرتبط ندارند و در واقع رشته آنها مدیریت است. بر همین اساس است که این کشورها امروز موفق هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز