خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراکسیون امید در گفت‌وگو با ایلنا:

شریعتمداری از مجلس رای بالایی می‌گیرد/ وزیر پیشنهادی صنعت توان صادراتی کشور را افزایش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۴۷۵

سخنگوی فراکسیون امید مجلس با بیان این که شریعتمداری در زمینه بازرگانی و فروش محصولات در بازارهای های جهانی به خصوص بازار کشورهای همسایه تجربیات خوبی دارد، گفت: قطعا با حضور آقای شریعتمداری در راس وزارت صنعت، معدن و تجارت، شاهد تحولات مثبتی در ارتقای جایگاه صنعتی ایران خواهیم بود و مشکل صادرات در بازارهای جهانی و بازار کشورهای همسایه رفع خواهد شد.

بهرام پارسایی سخنگوی کمیسون اصل۹۰ و نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به معرفی محمد شریعتمداری از سوی رئیس جمهور به مجلس برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، وی را مدیر لایق، متخصص، توانمند و با تجربه دانست.

وی گفت: در بین وزرای پیشنهادی آقای شریعتمداری یکی از گزینه هایی است که بر اساس تخصص و تجربه انتخاب شده و در واقع این انتخاب هدفمند بوده است.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که در حال حاضر یکی از اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، تحول در همه بخش ها بخصوص صنعت است، گفت: قطعا با حضور آقای شریعتمداری شاهد تحولاتی در بخش صنعت، صادرات و فروش محصولات تولیدی داخل خواهیم بود.

پارسایی با بیان اینکه در حال حاضر برای صادرات و فروش محصولات تولید داخل با مشکل مواجه هستیم، گفت: با توجه به اینکه آقای شریعتمداری هشت سال وزیر بازرگانی بودند، تجربیات وی در بخش بازرگانی، دولت و صاحبان کارخانه ها را در صادرات محصولات کمک زیادی خواهد کرد و این تجربیات می تواند اثر گذار و منشاء تحولات خوبی باشد.

وی تاکید کرد: اگر بازاریابی محصولات تولیدی و مشکل فروش در بازهای جهانی حل شود، می توان به رونق صادرات و افزایش تولیدات داخلی امیدوار بود.

سخنگوی کمیسون اصل۹۰ گفت: بر اساس وضعیت موجود وزارت صنعت، این وزارتخانه نیاز به تحول دارد که باید با ایجاد تحول در راستای ساماندهی بیشتر تولیدات، افزایش تولید، بهره برداری از ظرفیت های موجود، رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال گام برداشت.

پارسایی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی دقیق و اجرای سیاست ها گره از مشکلات باز شود، گفت: تغییر در وزارت صنعت، امیدوار کننده است.

وی هماهنگی و تعامل شریعتمداری با مجلس را از نقاط قوت وی دانست که می تواند در کسب رای اعتماد بالا از نمایندگان موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز