خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه شیرینی فروشان مطرح کرد:

کاهش خرید زولبیا و بامیه در رمضان سال جاری / افزایش قیمت نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۲۳۰

بهره مند گفت:ما هنوز علت این عدم استقبال و کاهش فروش را متوجه نشده ایم اما آنچیزی که واضح است قدرت خرید مردم نسبت به سال گذشته پایین آمده و دیگر مانند قبل خرید نمی کنند

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی ، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران درگفت ‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت فروش شیرینی فروش ها و قنادان در ماه مبارک رمضان گفت:با وجود گذر از نیمه ماه مبارک رمضان اما بازار فروش چنان تعریفی ندارد.

علی بهره مند ادامه داد: اگر بخواهیم نسبت به سال گذشته محاسبه کنیم فروش ما خیلی کمتر شده و این در حالی است که نسبت به سایر مایحتاج غذایی مرسوم در این ماه شیرینی ها از قیمت پایین تری قرار دارند.

وی ادامه داد: اینکه برخی عنوان می کنند قیمت زولبیا و بامیه افزایش زیادی داشته اصلا درست نیست امسال قیمت آش و حلیم حداقل 15 هزارتومان است این درحالیست قیمت خالص بامیه یعنی جدا از وزن جعبه 12 هزار تومان تعیین شده و کاملا متعادل است.

بهره مند تصریح کرد: ما هنوز علت این عدم استقبال و کاهش فروش را متوجه نشده ایم اما آن چیزی که واضح است قدرت خرید مردم نسبت به سال گذشته پایین آمده و دیگر مانند قبل خرید نمی کنند در سالهای گذشته مردم وقتی وارد قنادی می شدند حداقل سه قلم کالا خریداری می کردند اما امروز دیگر این چنین نیست و مردم فقط در مواقعی که مهمانی داشته باشند اقدام به خرید شیرینی می کنند.

وی درخصوص شکایات رسیده به این اتحادیه گفت:خوشبختانه با همکاری اعضا و نظارت مستمر نهاد های نظارتی همچون بهداشت و اماکن تا به امروز شکایتی نداشته ایم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز