خبرگزاری کار ایران

22 خرداد فروش خودروهای هیوندای در ایران آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۰۳۳

به دنبال قیمت گذاری 4 خودروی هیوندای مدل2017 از سوی کرمان موتور، شرایط و نحوه فروش این خودروها به صورت رسمی اطلاع رسانی شد و از 22خردادماه جاری در شبکه فروش این شرکت ثبت نام آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ چهار خودرو هیوندای سانتافه، توسان، سوناتا و النترا مدل 2017 قیمت گذاری شد و این خودروها به صورت نقدی، پیش فروش و اقساطی عرضه می شود.

براساس این گزارش، خودرو شاسی بلند "سانتافه" 236 میلیون و 900 هزار تومان، "توسان" 192 میلیون و 900 هزار تومان، "سوناتا" 193 میلیون و 900 هزار تومان و خودروی "النترا" 135 میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاری شده است. و این قیمت ها شامل تمام وجوه پرداختی مشتریان در انتهای فرآیند شماره گذاری محصولات می باشد.

تمامی این چهار خودرو هیوندای با امکانات و تجهیزات کامل( Full ) و در بازه زمانی 22 تا 31 خردادماه جاری به بازار عرضه خواهد شد.

این گزارش می افزاید: امکان خرید و تحویل یک ماهه برای هر 4 خودرو جدید هیوندای کرمان موتور فراهم شده، همچنین در پیش فروش این خودروها زمان های تحویل شهریور، مهر و آبان ماه امسال پیش بینی شده است. فروش اقساطی نیز برای سه خودرو سانتافه، توسان و سوناتا با زمان تحویل یک ماهه فراهم می باشد.

.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز