خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت هواپیمایی آسمان در گفت‌وگو با ایلنا:

ارزش قرارداد بوئینگ 3 میلیارد دلار است/ OFAC یک ماه دیگر مجوز می‌دهد/ سال 2022 بوئینگ‌ها تحویل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۷۹۴

سخنگوی شرکت هواپیمایی آسمان با بیان این که ارزش قرارداد خرید 60 فروند هواپیمای 737 بوئینگ که امروز به امضا رسید 3 میلیارد دلار است گفت: اوفک یک ماه دیگر مجوز فروش این هواپیماها را صادر می‌کند و تاریخ تحویل این 30 فروند بوئینگ از سال 2022 تا 2024 است.

سید امیررضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در پاسخ به این پرسش که ارزش قرارداد خرید 60 فروند هواپیما از بوئینگ چه مقدار است؟ ، اظهار داشت: ارزش این قرارداد 3 میلیارد دلار است و 95 درصد این مبلغ را بوئینگ و شرکت‌های زیرمجموعه آن فاینانس خواهند کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگر ایلنا مبنی بر اینکه زمان تحویل این اولین سری هواپیماهای بوئینگ چه زمانی است؟ ، گفت: اولین زمان تحویل هواپیماهای بوئینگ سال 2022 است و طی بازه زمانی دو ساله هر 30 فروند تحویل داده می‌شود.

مصطفوی ادامه داد: امروز قرارداد خرید 30 فروند هواپیما از بوئینگ قطعی شد و در صورت ادامه همکاری قرارداد خرید 30 فروند هواپیمای دیگر تمدید می‌شود.

سخنگوی شرکت هواپیمایی آسمان ادامه داد: اوفک هنوز مجوز فروش 30 فروند هواپیما را به بوئینگ نداده است و تا یک ماه دیگر این مجوز برای 60 فروند هواپیما صادر می‌شود.

وی ادامه داد: پس از تحویل 30 فروند اول بوئینگ ها در بازه زمانی سال‌های 2022 تا 2024 تصمیم گرفته می‌شود که 30 فروند بوئینگ 737 دیگر را خریداری کنیم یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز