خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پالایش‌وپخش در گفت‌وگو با ایلنا:

بودجه کشور به میزانی نیست که رقم یارانه‌ها افزایش یابد/ هر ماه برای پرداخت یارانه ۱۸۰۰ میلیارد تومان به دولت پول می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۰۹۶

کاظمی با بیان اینکه شرکت پالایش و پخش تاکنون 200 هزار میلیارد تومان بابت هدفمندی یارانه‌ها پرداخت کرده است، گفت: اگر این بودجه صرف پرداخت یارانه‌ها نمی‌شد می‌توانستیم در پروژه‌های ملی هزینه کنیم.

عباس کاظمی، مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به این که تاکنون فقط شرکت پالایش و پخش 200 هزار میلیارد تومان بابت یارانه‌ها پرداخت کرده است، گفت: ما سال گذشته ماهانه 2200 میلیارد تومان به سازمان هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌کردیم و درسال جاری نیز باید ماهیانه 1800 میلیارد تومان پرداخت کنیم و حتی تا 2400 میلیارد تومان نیز پرداختی داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: اگر این میزان پول به هدفمندی یارانه‌ها داده نمی‌شد در جایی فراتر از شرکت پالایش و پخش و در سطح کشور و ملی می‌توانستیم راه‌آهن ریلی، برقی و مترو را توسعه دهیم که همه اینها به معنای کاهش مصرف فرآورده‌ و آلودگی هوا است.

کاظمی با اشاره به اینکه افزایش رقم یارانه‌ها امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان شد: کشور بودجه‌ای ندارد که بتواند میزان یارانه‌ها را افزایش دهد.

وی با اشاره به ادعای برخی کاندیداهای ریاست جمهوری مبنی بر یارانه 150 هزار تومانی یادآور شد: این حرف‌ها پایه و اساسی ندارد ما هم فقط گوش می‌دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز