خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت خبرداد:

در سال جاری هیچگونه افزایش قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی نداریم

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۸۹۶

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران در بازدید از زیر ساخت های شهرکهای صنعتی استان مازندران ضمن افتتاح چند پروژه صنعتی از راه اندازی مجدد بیش از ۱۰۸۰واحدصنعتی راکد با اشتغالزایی ۱۹ هزارو۵۷ نفر در شهرکهای صنعتی سراسر کشور خبرداد وگفت:در سال جاری هیچگونه افزایش قیمت زمین در شهرکهای صنعتی نداریم.

به گزارش ایلنا، یزدانی در جلسه با صنعتگران شهرک صنعنی بندپی بابل که با حضور نجفی ونیاز آذری نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی وعباسپور فرماندار وجمعی از از واحدهای تولیدی برگزار شد، گفت: در سالی که بفرموده مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال مزین شده است باید در جهت بهبود وضیعت تولید  واشتغال در سطح کشور تلاش کنیم  که در این راستا شهرکهای صنعتی نقش مهم وکلیدی  بر عهده دارند.

معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت ایجاد اشتغال برای 130هزار نفر را از برنامه های اصلی این مجموعه توصیف کرد و گفت: استان مازندران با توجه به ظرفیت ها وپتانسیل های موجود دارای شرایط بالقوه ی است  که باید این بستر به بالفعل تبدیل وشرایط  مناسب برای اشتغال جوانان فراهم شود.

وی یکی از مهمترین اقدامات سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران را در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل را عدم افزایش قیمت زمین در کشور دانست وافزود: در سال جاری هیچگونه افزایش قیمت زمین در شهرکهای صنعتی نداریم.

یزدانی علاوه بر حمایت از توسعه صنایع کوچک ، ماموریت اصلی سازمان صنایع کوچک وشرکت های استانی را تکمیل وتجهیز زیر ساخت های عمرانی در راستای بهبود و روند تسهیل سرمایه گذاری  در شهرکها ونواحی صنعتی عنوان کرد و گفت:شرکت شهرکهای صنعتی یک شرکت درآمد وهزینه است وتنها در ساخت تصفیه خانه های فاضلاب از منابع ملی استفاده می کند وبرای تکمیل زیر ساخت شهرکهای صنعتی نیاز به مساعدت مسولین استان وشهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز