خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه گل‌فروشی تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

سبزه ۵ روز پیش از عید روانه بازار می‌شود/ مردم در صورت مشاهده گران فروشی با اتحادیه تماس بگیرید

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۶۴۳

رییس اتحادیه گل‌فروشی تهران گفت: در بازار هیچ کمبودی برای تامین گل‌های مورد نیاز مردم برای شب عید وجود ندارد.

اکبر شاهرخی-رییس اتحادیه گل‌فروشی تهران- در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در رابطه با وضعیت گل‌فروشی‌ها در آخرین روزهای سال جاری بیان داشت: با توجه به اینکه به فصل بهار نزدیک می‌شویم اغلب سفارش‌ها مربوز به گلکاری در باغچه‌های خانگی است که در این مواقع از گل‌های تزیینی استفاده می‌شود، در بازار هیچ کمبودی برای تامین گل‌های مورد نیاز مردم وجود ندارد و خریداران با مراجعه به واحدهای معرفی شده می‌توانند گل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

او در پاسخ به این سوال که بهترین زمان برای خرید سبزه عید چه زمانی است، اظهار داشت: سبزه ها عمر کوتاهی دارند و به همین خاطر جزو آخرین خریدهای عیدی مردم محسوب می‌شود به همین خاطر این محصول ۵ روز پیش از عید به بازار عرضه خواهد شد.

رییس اتحادیه گل‌فروشی تهران در ادامه تاکید کرد: نوروز امسال قیمت گل تفاوت چندانی با سال‌های قبل نخواهد داشت و ممکن است به دلیل عرضه بیش از تقاضا قیمت گیاهان زینتی شب عید ارزان تر هم بشود.

رییس اتحادیه گل فروشی تهران از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هر گونه تخلف گران فروشی از سوی واحدهای صنفی؛مثل فروش گل‌های بی کیفیت بالاتر از قیمت و برخورد نامناسب افراد شاغل در واحد صنفی از طریق شماره تلفن ۸۸۷۱۵۱۴۰ به طور مستقیم با این اتحادیه تماس بگیرند. همچنین شهروندان می توانند بعد از تماس با شماره فوق، شماره تلفن همراه کارشناس این اتحادیه را به منظور ارسال عکس از طریق شبکه اجتماعی تلگرام در اختیار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز