خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایساکو:

طرح‌های نظارتی ما به صورت مداوم و نامحسوس خواهد بود

سیدرضا حسینی گفت: زمان اجرای طرح نوروزی از 27 اسفندماه تا 14 فروردین خواهد بود و در مجموع 519 نماینده مشغول به کار هستند که 262 نماینده به صورت تمام‌وقت در خدمت دارندگان محصولات ایران‌خودرو هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نشست خبری مدیرعامل ایساکو، وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مردم در این ایام در تعطیلات نوروز به سفر می‌روند از برنامه‌ریزی گسترده این شرکت که حاصل 400 ساعت کار مدیریتی که از دو ماه پیش شروع شده خبر داد.

سیدرضا حسینی افزود: زمان اجرای طرح نوروزی از  27 اسفندماه تا 14 فروردین خواهد بود و در مجموع 519 نماینده مشغول به کار هستند که 262 نماینده به صورت تمام‌وقت در خدمت دارندگان محصولات ایران‌خودرو  هستند.

وی ادامه داد: در حوزه جاده‌ای نیز 2140 خودرو حضور دارند و خدمات خود را ارائه خواهند داد. از سوی دیگر تعداد نمایندگی‌هایی که برای طرح نوروزی در نظر گرفته‌ایم 67 درصد از مجموع نمایندگی‌های کل ایران‌خودرو است.

مدیرعامل ایساکو تصریح کرد: امسال برای اولین بار 850 هزار قطعه پرمصرف یک هفته قبل از آغاز شروع سال در اختیار نمایندگی‌ها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ما امسال جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم حضور نمایندگی‌های خود را در ایام تعطیلات 70 درصد افزایش داده‌ایم. از سوی دیگر با توجه به اینکه برخی مسافران در ساعات شب حرکت می‌کنند 44 نمایندگی را به صورت 24 ساعته فعال کرده‌ایم.

حسینی افزود: در جهت تکریم مصرف‌کنندگان سر در تمام نمایندگی‌ها پارچه‌هایی نصب شده که نشان می‌دهد این شعب تک شیفت یا دوشیفت هستند و در چه روزهایی مشغول به کار هستند.

مدیرعامل ایساکو در خصوص نحوه نظارت بر این  نمایندگی‌ها گفت: طرح‌های نظارتی ما در این دوره به صورت مداوم و نامحسوس خواهد بود و به صورت همزمان براساس نتایج و گزارش‌هایی که ارائه شده تغییرات اعمال خواهد شد و بر همین اساس برای هر تخلف اقدام تنبیهی در نظر گرفته شده است که به صورت آیین‌نامه به تمام نمایندگی‌ها ابلاغ شده است.

مدیرعامل ایساکو در خصوص استفاده از قطعات چینی در خودروهای ایران‌خودرو گفت: ما دورانی را سپری کردیم که به سبب تحریم ها ارتباط‌های ما با دنیا سرد بود و از طرفی با توجه به تعهداتی که داشتیم باید قطعات مورد نیاز مشتریان را تامین می‌کردیم به همین سبب سعی کردیم از قطعات با کیفیت بالای چینی استفاده کنیم که باتوجه به رفع تحریم ها و ارتباط‌گیری دوباره با شرکت‌های مادر این مسئله دیگر وجود ندارد و ما از سورس اصلی آن از شرکت پژو بطور مستقیم وارد خواهیم کرد و این نوید را می‌دهم که ما در سال آینده هیچ‌گونه ثبت سفارشی جهت واردات کالا از چین نخواهیم داشت.

وی درخصوص برخوردهای انضباطی با نمایندگی‌های این مجموعه در سال گذشته گفت: 37 نمایندگی در سال گذشته لغو امتیاز شدند، 29 نمایندگی تعلیق و 27 نمایندگی دیگر اخطار کتبی گرفتند.

مدیرعامل ایساکو در پایان گفت: هرگونه بهبودسازی و بالا بردن کیفیت و خدمات در جهت رضایتمندی مشتریان است و این جزو اولویت‌های ایساکو است بطوری که ما هر هفته یک جلسه با قائم‌مقام ارشد شرکت ایران خودرو در جهت بررسی شکایت‌ها برگزار می‌کنیم و امیدواریم این روش‌ها به کاهش نارضایتی و شکایات از مجموعه ایران‌خودرو بیانجامد.

کد خبر : ۳۵۵۲۹۰