خبرگزاری کار ایران

تعامل سه جانبه هتلداران، چارتر کننده‌ها و شرکت هواپیمایی کیش در جهت رونق گردشگری کیش

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۶۴۰

نمایندگان جامعه هتلداران، کیش ایر و آژانس های چارتر کننده در نشستی راهکارهای تعامل بیشتر برای ارائه خدمات گردشگری و افزایش رضایتمندی مسافران را بررسی کردند.

به گزارش ایلنا، در نشستی که با حضور محمد محب خدایی و نمایندگان جامعه هتلداران، شرکت هواپیمایی کیش، آژانس های چارتر کننده و جامعه بازاریان و بازرگانان در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، راهکارهای تعامل سه جانبه هتلداران، چارتر کننده ها و شرکت هواپیمایی کیش برای پیشگیری از افزایش نرخ خدمات گردشگری در ایام نوروز بررسی شد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست با تاکید بر اینکه رونق گردشگری و افزایش شمار مسافران ورودی به کیش می بایست مهم ترین اولویت بخش خصوصی و دولتی فعال در عرصه گردشگری باشد اظهار داشت: در راستای تکمیل زیر ساخت های لازم برای توسعه گردشگری، کیش ایر پروازهای خود به مقصد جزیره کیش را 88 درصد افزایش داده است. سازمان منطقه آزاد کیش نیز تلاش کرده است تا با تنوع بخشی به  برنامه های تفریحی و سرگرمی،  حضور هنرمندان به نام کشورمان و توجه به سلایق گوناگون مخاطبان در گروههای سنی مختلف تمایل گردشگران را برای سفر به جزیره زیبای کیش افزایش دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه همسویی سیاست های اجرایی دست اندرکاران گردشگری در بخش خصوصی و دولتی ضامن رونق صنعت گردشگری است می کوشیم با الزام هتلداران، چارتر کننده ها و نمایندگان شرکت هواپیمایی کیش برای تعامل بیشتر و نظارت دقیق تر، خدمات گردشگری با نرخ مناسب و کیفیت بهتر به گردشگران ارائه شود.

محب خدایی افزود: اگر هر بخش تنها دغدغه سود شخصی خود را داشته باشد گردشگری کیش هرگز به جایگاه شایسته خود دست نخواهد یافت و برای رونق گردشگری تمامی دست اندرکاران این صنعت باید همگام با هم حرکت کرده و برای اجرای برنامه ها نوآوری داشته باشند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تمایل روز افزون آژانس های داخلی و خارجی برای فراهم کردن زمینه سفر گردشگران بیشتر به جزیره کیش گفت: ارتقاء کیفیت خدمات، جذابیت و نوآوری و افزایش جاذبه های تفریحی مهم ترین عواملی است که مدت زمان اقامت مسافران را در هر مقصد گردشگری افزایش می دهد و دستیابی به مجموعه این عوامل نیازمند خرد جمعی و مشارکت و همدلی است.

محب خدایی با تاکید بر اینکه راه اندازی سامانه سناک  به عنوان پل ارتباطی گردشگران با سازمان منطقه آزاد گام موثری در جهت نظارت دقیق تر بر خدمات گردشگری بود ابراز امیدواری کرد تمامی جوامع گردشگری بکوشند تا مسافران از سفر به این جزیره زیبا خاطراتی خوش به همراه داشته و خود سفر جلب گردشگران بیشتر باشند.

وی از تجار و بازاریان خواست تا با عرضه کالاهای با کیفیت و نظارت بر نرخ فروش اجناس در بازارها، اعتماد مخاطبان را حفظ کرده و در جهت رونق توریسم تجاری حرکتی منسجم داشته باشند.

خلیلی رئیس جامعه بازاریان نیز در این نشست با تقدیر از تلاش های معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در راستای بهبود کیفیت خدمات گردشگری و نظارت دقیق تر بر نرخ و کیفیت خدمات گفت: ضابطه مند کردن روند ارائه خدمات نیازمند صبوری و تلاش همه دست اندرکاران حوزه گردشگری است جامعه بازاریان نیز در این راستا آماده هرگونه همکاری و حمایت از فعالان این حوزه است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده تر، توانمندی ها و قابلیتهای جزیره کیش به گردشگران داخلی و خارجی بیشتر معرفی شود.

مهرداد تاوتلی عضو هیات مدیره جامعه هتلداران نیز با بیان اینکه هتلداران جزیره کیش همواره در جهت ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به گردشگران پیش قدم بوده اند گفت: با توجه به تغییر سیاست های اجرایی بخش گردشگری  در مقاطع مختلف پیش از این روند ثابت و کارشناسانه در خصوص نظارت بر خدمات هتل ها وجود نداشته است و بدون شک  تضمین تعامل سه جانبه در آینده و در نظر گرفتن تمامی جوانب فعالیت هتلها می تواند آنها را برای همکاری بیشتر در اجرای این طرح ترغیب کند.    

لازم بذکر است در طرح تعامل هتل ها، چارتر کنندگان و شرکت هواپیمایی کیش که توسط  معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اجرا می شود، چارترکننده ها با هتل ها  در جهت پر کردن تخت های اقامتی در فصول مختلف سال قرار داد همکاری امضاء می کنند همچنین ملزم می شوند  تا در ارائه خدمات به گردشگران  نرخ مصوب معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش را بر مبنای درجه بندی هتل ها رعایت کنند. شرکت هواپیمایی کیش نیز بر اساس قرار داد فی مابین چارتر کننده با هتل ها و با در نظر گرفتن ظرفیت پذیرش و درجه هتل سهمیه بلیت مشخصی را با نرخ مصوب برای چارتر کننده در نظر می گیرد.

هتلداران نیز ملزم خواهند شد تا با نصب اطلاعات مکتوب در اتاق های هتل،  گردشگران را با نرخ مصوب خدمات گردشگری و اقامتی کیش آشنا کرده و سامانه سناک را برای دریافت شکایات و پیشنهادات به گردشگران معرفی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز