خبرگزاری کار ایران

مدیر تولید کرمان خودرو:

رکود، میزان تولید ما را نصف کرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۴۹۹

نصف شدن ظرفیت سبب شد که از کارگران شاغل در این مجموعه نیز کاسته شود به طوریکه یک شیفت کامل حذف شده و اکنون کارخانه در دو شیفت مشغول کار است.

جانشین مدیر تولید کرمان موتور در گفتگو با ایلنا از نصف شدن تولیدات این کارخانه به دلیل رکود در بازار خودرو گفت و اظهار داشت:بعد از رکود پیش آمده در صنعت خودور سازی سبب شد که تولیدات ما تا میزان 50 درصد در روز کاهش پیدا کند به طوریکه اکنون روزانه 150 خودرو از مدل‌های مختلف تولید می کنیم در صورتی که در ماه های ابتدایی سال این عدد به 300 رسیده بود.

دلیجانی به اثرات این کاهش تولید اشاره کرد و گفت: متاسفانه نصف شدن ظرفیت سبب شد که از کارگران شاغل در این مجموعه نیز کاسته شود به طوریکه یک شیفت کامل حذف شده و اکنون کارخانه در دو شیفت مشغول کار است و اکنون تعداد کارگران مشغول در خط تولید 340 نفر است.

وی با اشاره به میزان تولید این کارخانه در سال جاری گفت:ما توانستیم امسال 25 هزار خودرو تولید کنیم و مطابق برنامه ریزی که انجام داده ایم به تولید 60 هزار خودرو در سال در آینده نزدیک خواهیم رسید.

 مدیر تولید کرمان موتور افزود: با توجه به اینکه ما برخی از قطعات به کشور وارد می شود امکان معیوب بودن یا خرابی و یا شکستگی در حین حمل دارد از طرف کمپانی مادر یک گروهی در کارخانه مستقر هستند که ضایعات به وجود آمده را بررسی و تحویل می گیرند. مضاف بر اینکه برخی از قطعات نیز به سبب آزمایش‌ها و تست‌هایی که کنترل کیفیت کارخانه می گیرد رد خواهد شد و به همان تیم اعلام می شود.

دلیجانی گفت:خط تولید کرمان خودرو آماده است که در صورت نیاز بلافاصله ظرفیت خود را دو برابر کند

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز