خبرگزاری کار ایران

وزیر وارد رایزنی با شرکت پخش فراورده های نفتی شد / تاخیر پروازهای فرودگاه امام به دلیل عدم سوخت رسانی

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۹۹۴

شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برای وصول بدهی های خود بابت سوخت رسانی به ایرلاین دست به اقدام جدیدی زده است و از صبح امروز سوخت رسانی به هواپیماهای ایرلاین های بدهکار را در فرودگاه حضرت امام متوقف کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی پس از علمیاتی کردن چند راهکار به ایرلاین ها برای وصول مطالبات خود و زیر بار نرفتن شرکت ها برای پرداخت بدهی ها،‌ دست به اقدام عجیبی زده است و سوخت رسانی به پروازهای خارجی ایرلاین های داخلی در فرودگاه امام را متوقف کرده است.

یکی از مدیران شرکت های هواپیمایی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه حق را به شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی می‌دهیم اما این راه برخورد با شرکت‌های هواپیمایی به زیان مسافران تمام می شود،  گفت: قبول داریم که شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تا به امروز با ایرلاین ها کنار آمده اما شرکت ها هم در حال حاضر توان پرداخت ندارد.

این مقام مسئول ادامه داد: از صبح امروز شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی سوخت رسانی به ایرلاین ها را متوقف کرده و برخی از پروازها با تاخیر یک ساعته مواجه شده اند.

وی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری وارد موضوع شده اند، گفت: در حال حاضر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و علی عابدزاده رییس سازمان هواپیمایی در حال رای زنی با شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هستند تا این مسئولان نفتی نحوه برخورد خود برای وصول بدهی ها را تغییر دهند.

این مقام مسئول گفت: هر چند بسیاری از پروازهای فرودگاه امام با تاخیر مواجه شده اند اما ورود وزیرو معاون وزیر به این موضوع به طور قطع تا چند ساعت دیگر مشکل حل خواهد شد.

چندی پیش علی عابدزاده،  رییس سازمان هواپیمایی به ایلنا گفته بود:‌ ‌ قرار است بخشی از بدهی ایرلاین ها به شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی با طلب ایرلاین ها از دولت بابت برقراری پرواز به مناطق محروم تهاتر شود.  

            

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز