خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

60 ایستگاه هواشناسی در جاده های کشور احداث شده است

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۶۲۴

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با توجه به امضای تفاهم نامه ای با سازمان هواشناسی کشور، تاکنون سازمان راهداری 60 ایستگاه هواشناسی در جاده های کشور احداث کرده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داود کشاورزیان با بیان اینکه این تفاهم نامه یک سال پیش بین سازمان راهداری و سازمان هواشناسی کشور منعقد شده است، افزود: با اجرای این تفاهم نامه بیش از 60 ایستگاه هواشناسی با اعتبارات سازمان راهداری در جاده های سراسر کشور احداث شد تا با استفاده از تجهیزات مورد نیاز در این زمینه اطلاع رسانی شود.

وی درباره اجرای طرح زمستانه سازمان راهداری، اظهار داشت: حدود 100 میلیارد تومان از محل 500 میلیارد تومان تجهیز راهدار خانه ها و مقابله با بحران در فصل سرما برای اجرای طرح راهداری زمستانه از دولت دریافت و بین استانها تقسیم شده است تا صرف تجهیز راهدارخانه ها٬ خرید لاستیک٬ سوخت٬ روغن٬ نمک٬ شن و برخی اقلام دیگر برای مقابله با فصل سرما شود.

وی با بیان اینکه با این اعتبار راهدارخانه ها برای اجرای طرح زمستانه آماده و تجهیز می شوند٬ گفت: معمولا این کارها به صورت استانی انجام می شود و فقط برخی امور شامل انعقاد قراردادها و خریدها به صورت متمرکز انجام یم شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: سال گذشته تعدادی کامیون بین استان ها برای خدمت رسانی به مردم در راه های کشور توزیع شد و هم اکنون به دنبال اخذ مجوز برای خریدار وانت های شاسی بلند و توزیع این وانت ها در استان ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز