خبرگزاری کار ایران

شهیندخت مولاوردی:

رشد کارآفرینی بانوان کشور موجب افزایش نرخ مشارکت در این بخش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۰۹۶

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: رشد کارآفرینی بانوان کشور موجب افزایش نرخ مشارکت در این بخش می شود و پیامد نقش آفرینی آنها سبب توسعه کشور خواهد شد.

به گزارش ایلنا، شهیندخت مولاوردی شب گذشته در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه نقش آفرینی زنان و توسعه پایدار در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران در سالن خلیج فارس، گفت: رشد کارآفرینی بانوان کشور موجب افزایش نرخ مشارکت در این بخش می شود و پیامد نقش آفرینی آنها سبب توسعه کشور خواهد شد.

وی توسعه متوازن را لازمه تلاش همسو زنان و مردان جامعه دانست و گفت: نیاز امروز کشور تلاش آحاد جامعه برای رشد تولید و کارآفرینی است و این امر اقتضا می کند که زنان در کشور بیش از پیش نقش آفرینی داشته باشند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، افزود: حرکت ارزشمند در برپایی نمایشگاه و همایش بین المللی نقش آفرینی زنان و توسعه پایدار موجب مشارکت بانوان کشورهای همسایه شد که این امر می‌تواند با برنامه ریزی لازم، از استقبال بیشتری برخوردار شود.

وی حضور زنان کارآفرین کشور از مناطق روستایی و عشایری تا صنایع بزرگ کشور را نشانه توانمندی آنان دانست و گفت: تلاشها در این زمینه باید وسعت بیشتری داشته باشد تا اثرگذاری آن را شاهد باشیم.

مولاوردی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه و همایش بین المللی نقش آفرینی زنان و توسعه پایدار بی عیب و نقص نبوده اما انعکاس نظرات مختلف می تواند زمینه کارهای کم نقص آینده را به دنبال داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز