خبرگزاری کار ایران

وزیر کار:

رایتل لیاقت دریافت پروانه نسل چهارم را دارد

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۵۵۸

علی ربیعی گفت: رایتل لیاقت دریافت پروانه نسل چهارم را دارد و نمادی از شایستگی شرکت های مربوط به شستا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی ربیعی در مراسم رونمایی از ارتقاء شرکت خدمات ارتباطی رایتل به نسل چهارم شبکه تلفن همراه،بیان داشت: تامین اجتماعی استقلال بیشتری نسبت به گذشته دارد و تاکید شخص رئیس جمهور هم بر همین مبنا استوار است و تمام تصمیمات در دل آن گرفته می‌شود.

وی افزود: اپراتور رایتل لیاقت دریافت پروانه نسل چهارم را دارد؛ خصوص که طی 2 سال گذشته بازده سرمایه در این شرکت بسیار مناسب بوده است.

ربیعی تاکید کرد: اپراتور رایتل نمادی از شایستگی شرکت های وابسته به شستا است؛ و نسل چهارم شبکه تلفن همراه به نظم و انضباط و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ‌سازی کمک می‌کند.

 وزیر تعاون، کار، تعاون و رفاه اجتماعی صاحبان رایتل را شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی متعلق به کارفرمایان و کارگران‌عنوان کرد و بیان داشت:  همین اساس ما حافظ منافع این قشر در جامعه هستیم.

وزیر کار گفت: در سال های گذشته تحقیقات متعددی در حوزه فضای مجازی از جمله "اخلاق و اینترنت" یا "روابط دختران و پسران" در فضای مجازی داشتیم و بر این اساس زمانی، بیشترین مصرف چت بود اما چندی پیش در تحقیق یکی از دانشجوهای خود به این رسیدم که اکنون بالاترین مصرف به اقتصاد و بعد علمی رسیده است که البته ما امیدواریم علمی جای اقتصادی را بگیرد. نسل های چهار و پنج کمک خواهد کرد که حتی در فضای فرهنگی تاثیرات مثبت برجا گذاریم.

وی با اشاره اینکه ما به سرعت نیاز داریم زیرا اگر این موضوع تاثیر منفی بر فرهنگ یاد می شود، باید گفت که یکی از مشکلات ما کند بودن ماست. ما سرعتمان کم است و به زمان توجه چندانی نمی کنیم و این موارد از موانع توسعه کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه زمان در نزد ما ایرانی‌ها نسبت به سایر کشورها ارزش ندارد، گفت: گذشته‌نگری و با قهرمانان زیستن یکی از خصلت‌های منفی است که باید در این زمینه تجدید نظر صورت پذیرد.

ربیعی همچنین به اینترنت اشیا و استحکام خانواده اشاره کرد و به طنز گفت: به تمام خانم ها توصیه می کنم نسل چهار را برای چک کردن همسر و فرزندان خود مورد استفاده قرار دهند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز