خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

مردم عادی نگران بررسی حساب‌ها نباشند/ بررسی حساب ها موجب دلواپسی سودجویان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۳۴۳

محمدرضا پورابراهیمی گفت:هدف دولت از این اقدام برای راستی‌آزمایی و برای کسانی است که میلیاردها تومان گردش مالی دارند اما وقتی قرار است که کارنامه مالیاتی ارائه دهند چنان میزان درآمد خود را کم می‌کنند که مالیات آنها به زیر 50 میلیون تومان می‌رسد.

محمدرضا پورابراهیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص تصمیم دولت مبنی بر بررسی حساب‌های بانکی‌، گفت: مردم نباید هیچ گونه ترس و نگرانی از این اقدام داشته باشند تا قبل از این تصمیم دولت، سیستم بانکی به کلیه حساب‌ها دسترسی داشت اما هیچ اتفاقی برای دارندگان این حساب‌ها با هر گردش مالی و هر میزان سپرده‌گذاری اتفاق نیفتاد.

 تصریح کرد: هدف دولت از این اقدام برای راستی‌آزمایی و برای کسانی است که میلیاردها تومان گردش مالی دارند اما وقتی قرار است که کارنامه مالیاتی ارائه دهند  چنان میزان درآمد خود را کم می‌کنند که مالیات آنها به زیر 50 میلیون تومان می‌رسد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس افزود: کسانی که در این چند روز اخیر سعی کرده‌اند با متحد کردن جو بازار و اقتصاد جامعه مردم را رو در روی این تصمیم اقتصادی دولت قرار دهند به طور حتم خودشان از این شفاف سازی ضربه می‌خورند و بر همین اساس سعی دارند جو بازارهای مالی را خراب کنند.

پورابراهیمی در پایان افزود: امیدواریم با این اقدام دولت دیگر شاهد فرارهای مالیاتی نباشیم و در جریان پرونده‌های مالیاتی شفاف‌سازی صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز