خبرگزاری کار ایران

نقدهای اصحاب رسانه، زمینه ساز تعالی و ارتقاء بهره وری در کشور

وزیر امور اقتصادی و دارایی، ضمن گرامیداشت 17 مردادماه و تبریک روز خبرنگار به تمام فعالان عرصه رسانه در کشور، گفت: نقدهای اصحاب رسانه بعنوان ناظران امین و صادق بر عملکرد مسوولان، زمینه ساز تعالی و ارتقاء بهره وری در کشور است.

به گزارش ایلنا، در پیام علی طیب نیا به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار آمده است: هفده مرداد سالروز شهادت خبرنگار مجاهد محمود صارمی ، روزی است نمادین برای بزرگداشت و تجلیل از همه عزیزانی که مسوولیت سنگین و خطیر اطلاع رسانی را در میهن عزیزمان برعهده دارند.

بنده همواره بر این باور بوده و هستم که نقدهای سازنده اصحاب رسانه، به عنوان ناظران امین و صادق بر عملکرد مسوولان نه تنها عامل بازدارنده در برابر خطاها و اشتباهات است بلکه زمینه ساز تعالی و ارتقاء بهره وری نیز خواهد بود.

اکنون که در برهه حساسی از تاریخ ایران عزیزمان قرار داریم تنها با همراهی و همدلی همدیگر می توانیم مسیر تعالی کشورمان را در شرایط پسا تحریم هموار سازیم.

اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی، برای همه زحمات صادقانه و موثرتان به شما خدا قوت گفته و از صمیم قلب برایتان آرزوی بهروزی، سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

کد خبر : ۲۹۶۱۲۲